کد مطلب: ۴۳۷۴۴۲

کسب‌وکار خود را دلاری کن!

کسب‌وکار خود را دلاری کن!

با توجه به نیاز روز افزون به پرداخت‌های آنلاین ارزی که نتیجه رشد فناوری و کسب‌وکارهای آنلاین است، اپلیکیشن میهر خدماتی را در جهت انتقال و پرداخت‌های ارزی ارائه داده است.

مدل درآمدی در کسب‌وکارهای مختلف

در گذشته و در مدل‌های سنتی‌تر کسب‌وکار، عموما محل تامین محصولات و خدمات قابل ارائه، بومی و محلی یا در نهایت در مرزهای کشور محل کسب‌وکار بوده است. اما امروزه علاوه بر تجار و بارزگانان، گروه زیادی از کسب‌وکارهای خرد و کوچک هستند که ممکن است محصولات و منابع و خدمات قابل عرضه خود را به صورت ارزی و در کشوری دیگر تامین کنند. مثل فروشنده‌های کتاب و محصولات علمی، پوشاک، قطعات صنعتی و فنی خارجی که قابل تولید در کشور نیست یا بازرگان و فروشنده‌ای که اجناس و خدمات خود را به کشورهایی دیگر صادر می‌کند. این نوع بازار کسب‌وکار بسیار وابسته به نقل و انتقالات ارزی است و هزینه تامین این محصولات و خدمات یا صادر کردن آن‌ها با ارزی خارجی تامین می‌شود.

87654e3w

چالش تبدیل سرمایه ارزی به درآمد ریالی

به این ترتیب با توجه به نوسانات ارزی و تغییر مداوم ارزش پول در کشور ممکن است، برای بسیاری از این کسب‌وکارها، فروش خدمات و محصولاتی که با ارز خارجی تامین شده‌اند با قیمت ریالی خیلی منطقی و مقرون به صرفه به نظر نیاید و این فروشندگان و ارائه دهندگان خدمات ترجیح بدهند که معادل ارزی آن هزینه را از مشتریان خود دریافت کنند. اما مشکل پیش روی این موضوع تبدیل سرمایه ارزی این کسب‌وکارها به درآمدی ریالی است. شاید این مهم‌ترین چالش پیش روی بازار و صنعت در این مدل از کسب‌وکارها باشد.

امروزه با پیشرفت فناوری‌های پرداخت دیجیتال و نقل و انتقالات آنلاین، روش‌های بسیاری برای حل این معضل بازار و کسب‌وکارهای خرد و کلان وجود دارد. از استفاده از رمزارزها و فناوری کریپتو کارنسی تا خدمات مختلف نقل و انتقالات آنلاین پولی و استفاده از کیف پول‌های دیجیتال با فناوری QR CODE که می‌تواند پرداخت‌ها و واریزهای ارزی حتی بسیار کوچک را بدون واسطه و به صورت شخص به شخص برای کاربران خود میسر کند.

89765re

مزیت استفاده از کیف پول میهر

با توجه به نیاز روز افزون به پرداخت‌های آنلاین ارزی که نتیجه رشد فناوری و کسب‌وکارهای آنلاین است، اپلیکیشن میهر خدماتی را در جهت انتقال و پرداخت‌های ارزی ارائه داده است به صورتی که کاربران می‌توانند از قسمت درخواست میهر در منو اپلیکیشن برای هر میزان درخواستی خود از سایر کاربران QRCODE دریافت نمایند و جهت پرداخت به مشتری خود ارائه دهند. به وسیله این QRCODE، کابرانی که اپلیکیشن میهر را نصب و رجیستر کرده‌اند می‌توانند به راحتی و با استفاده از این درگاه دیجیتال، به انتقال موجودی ارزی و پرداخت‌های ارزی با دیگر کاربران میهر بپردازند.

این فناوری، مزیت‌های بسیاری را برای کاربران دارد. با استفاد از QR code اپلیکیشن میهر، ارائه دهندگان خدمات و صاحبان کسب‌وکارها می‌توانند هزینه خدمات و محصولات خود را به صورت ارزی دریافت نمایند.

556y

نصب اپلیکیشن میهر

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌ها، کسب‌وکارها و خدمات مختلف می توانند با داشتن حساب کاربری ویژه خود در اپلیکیشن میهر، از این درگاه دیجیتال برای انتقال پول و دریافت هزینه از مشتریان و درآمد خود استفاده کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.