کد مطلب: ۵۸۳۲۶۶

ماجرای کشف ماینر در شرکت بورس تهران چیست؟

ماجرای کشف ماینر در شرکت بورس تهران چیست؟

پس از «مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس»، مدیرعامل این شرکت این موضوع را رد و اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آنهایی که آن را مطرح کرده‌اند، اشتباه کرده‌اند، معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند اما شرکت بورس تهران باید پاسخگو باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، درپی «مطرح شدن صحبت‌هایی مبنی بر کشف چند دستگاه ماینر در شرکت بورس»، مدیرعامل این شرکت این موضوع را رد کرد و معاون سازمان بورس نیز اعلام کرد که این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند اما شرکت بورس تهران باید پاسخگو باشد چون چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های این شرکت محسوب می‌شود، از سوی دیگر این شرکت سهام‌دار دارد و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.

صحبت‌هایی مبنی بر «کشف چند دستگاه ماینر در زیرزمین ساختمان شرکت بورس توسط حراست و اینکه این دستگاه ها متعلق به فرد خاصی در این شرکت است»، مطرح شده است که در این راستا، مصطفی بهشتی سرشت، معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: اطلاع‌رسانی‌های لازم در این زمینه را شرکت بورس تهران باید انجام دهد.

وی ادامه داد: در مورد اینکه گفته می‌شود «این دستگاه‌ها متعلق به شخص خاصی بوده است»، باید بگویم با اطلاعاتی که تاکنون به دست آورده‌ام، این دستگاه‌ها شخصی نبوده‌اند، اما بطورکلی چنین فعالیتی خارج از فعالیت‌های شرکت بورس محسوب می‌شود و این مجموعه باید پاسخگو باشد.

معاون اجرایی سازمان بورس تهران گفت: شخصا دستگاه‌ها را رؤیت نکرده‌ام، اما چند روزی است که بحث آن مطرح است. باز هم تاکید می‌کنم که این شرکت باید پاسخگو باشد، چراکه سهام‌دار دارد و سهام‌داران هم باید خواهان پاسخگویی باشند.

در این زمینه علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس تهران اظهار کرد: این موضوع صحت ندارد و آنهایی که آن را مطرح کرده‌اند، اشتباه کرده‌اند.

صحرایی از پاسخ به دیگر سوالات امتناع کرد.

منبع: ایسنا

آخرین اخبار حوزه بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • م..ک.

    شماخجالت نمیکشید.شرم نمیکنید؟ پس کی عدالت درموردشما اجرا میشه؟چن روزپیش رییس دیوان عالی کشور طی بیانیه ای به سازمان شانگهای گفت جهان تشنه عدالت است!!..!خداشاهده خندم گرفت.عدالت ؟عدالت به حال عدالت گریست.آقای دهنوی !.بااین دسگاه هاکه مانمیدونیم چیه..بایدشرم کنی.حداقل استعفابدی!اگرشماها خبرنداشتید!اونوقت مثل مردی میمونیدکه ازخانه اش همسرش خبرنداره.فهمیدی؟

  • ناشناس

    پس مال کیه حتما مال باباته

  • امید

    ای وای با انتشار این خبر بازار فردا ریزشی???

  • ناشناس

    سلام به برادان قاچاقچی بورس ریس مبارزه باقاچاق ارز سوخت دنبال قاچاقچی توکوه کمر نگرد برادران مرزبان وگمرکات دست مریضا خسته نباشید اق دهنوی شما مثل اون کبک شدید اقا ماینر اوردی نوش جونت بیت کوین زدی بردی نوش جونت میگی شخصی نبوده دمت گرم که این یه مورد شفاف سازی کردی پس یعنی مال سازمان بورس بوده گفته خودت که دیگه قبول داری یا فردا تکذیب میکنی مردس حرفش:؟پس هرچی رمزارز ساختی فروختی باید سودش بین تمام سهام دارای بورس تقصیم کنی ؟یالا سهم من بده تاحداقل کمی ازضرریک ساله ماجبران بشد تازه ریس جمهورقبل باید بیاد خرتون بگیرد چون شما ارز میزدیدی اون وقت اون باباکسری بوجه را باید ازجیب سهام دارورشکسته وردارد داشتیم تنها خوری؟یالا سهم مارا بریزید بهحسابمون؟

  • ناشناس

    اینارو باش
    به چه قیمتی با مردمشون اینجوری میکنن؟؟؟؟!!!!!

  • امین

    باسلام، اگر در زیرزمین سایر سازمانها مثل خودسازمان بورس، شرکت سمات، سازمان خصوصی سازی و… بگردی از این تعارض منافع و پنهان کاری فراوان هست. مثل ازاد سازی سهام عدالت که چندین سال هست درکمال وقاحت حقوق سهامداران را بالا کشیده اند وبه هیچکس هم پاسخگو نیستند. اقای رئیسی، رئیس جمهور محترم اگر جنابعالی واقعا می خواهید با فساد مبارزه کنید دزدهای اصلی مسئولین سازمان خصوصی سازی، سازمان بورس، شرکت بورس و فرابورس وبورس کالا و مدیران شرکت هایی مثل مپنا هستند که 30 سال هست در راس این شرکتها قرار دارند و اب از اب هم تکان نمیخورد. جای تاسف هست. لطفا با مردم صادق باشید.

  • اصغر

    ببینید اینا که در این حد خلاف میکنند با هسته معاملات چکار میکنند …!!!!! و دستکاری های در معاملات و ببینید چه خبره ….!!!!!!!!!!
    اوج فساد

  • اصغر

    بجای رسیدگی به ضرر های مردم خودشون نشستن دارن بیت کویین استخراج میکنند
    دیگه ببینید با مردم و هسته معاملات چکار میکنند

  • رضایار طاهریان

    همه اشتباه میکنن،شما راست میگین؟

  • رضایار طاهریان

    همه اشتباه میکنن،اعضاءسازمان بورس تهران راست میگن؟