کد مطلب: ۶۴۴۹۹۳

کمیسیون طرح صیانت دوباره تشکیل می‌شود؟

کمیسیون طرح صیانت دوباره تشکیل می‌شود؟

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: فرآیند گذشته در بررسی طرح صیانت تکرار نخواهد شد و تشکیل کمیسیون جدید صرفا برای جمع بندی نهایی گزارش آماده‌سازی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ماجرای طرح صیانت به کجا رسید؟ تشکیل کمیسیون جدید منوط به چه شرایطی است؟

جلال رشیدی کوچی در گفتگو با ایسنا ، به رای استمزاجی مجلس در جلسه غیرعلنی برای بازگشت طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی به صحن مجلس و سرنوشت پیش روی این طرح اشاره کرد.

در ادامه گفت: بنده بارها تاکید کردم مهمترین مزیت بررسی طرح صیانت در صحن مجلس، شفافیت آن خواهد بود و در خصوص هر بند طرح صیانت به جای اینکه ۲۰ نفر نظر بدهند، ۲۹۰ نفر از نمایندگان نظر خود را ارائه خواهند کرد.

وی گفت: شفافیت در بررسی طرح صیانت بسیار مهم است. اما اکنون تصمیم با هیات رئیسه مجلس است که طرح صیانت به چه شکلی و در چه زمانی مورد بررسی قرار گیرد. ما نیز منتظر نظر هیات رئیسه خواهیم ماند.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: قطعا دیگر کمیسیونی به معنای گذشته برای بررسی این طرح ذیل اصل ۸۵ قانون اساسی تشکیل نخواهد شد.

رشیدی کوچی در پایان گفت: اگر کمیسیون جدیدی تشکیل شود، برای جمع‌بندی طرح و ارایه گزارش آن برای رسیدگی در صحن مجلس خواهد بود. فرآیندی که در بررسی این طرح در گذشته طی شد دیگر تکرار نمی شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.