کد مطلب: ۲۶۷۳۹۳

کی‌روش: مسئولیت این نتایج با من است

کی‌روش: مسئولیت این نتایج با من است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئنا ماندن من در ایران منوط به موفقیت در جام جهانی بود اما حالا باید کمی با آرامش در خصوص آینده بیشتر فکر کنم.

کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی یک بر یک مقابل پرتغال در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: چیز زیادی راجع به اتفاقات نمی‌دانم ولی خوشحالم که توانستیم برای کشور ایران افتخار و غرور کسب کنیم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگر بخواهم از بُعد شخصی صحبت کنم باید بگویم بعد از یک سال تلاش زیاد، عدم آماده‌سازی با یک آرزو و هدف پا به جام جهانی روسیه گذاشتیم. هدف‌ ما صعود به مرحله بعدی با ایران بود. از هواداران واقعی فوتبال ایران عذرخواهی می‌کنیم. مسئولیت این نتایج با من است.

وی در ادامه گفت: هواداران فوتبال و مسئولین کشور باید همه از بازیکنان بابت عملکرد خوب‌شان تشکر کنم. بچه‌های من با تمام توان بازی کردند و توانستند افتخار خوبی را کسب کنند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان در خصوص ماندنش در ایران نیز گفت: افتخار من این است که فدراسیون فوتبال به من پیشنهاد شش ماهه داده است این یک افتخار بزرگی برای من است.

در این لحظه آرزوی من صعود به مرحله بعد بود حالا که این اتفاق نیفتاد باید فکر کنم. بعد از صعود به جام جهانی روسیه یک سال فرصت داشتم تا ایران اعتماد لازم را به من داشته باشد.

شفاف است که همه چیز به موفقیت ما در اینجا بستگی داشت اما در حال حاضر باید کمی آرام باشیم، باید ذهن خنکی داشته باشیم و در خصوص آینده بیشتر فکر کنیم. ولی در پایان باز هم از مردم ایران بابت حذف از جام جهانی عذرخواهی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.