کد مطلب: ۶۶۵۲۶۱

گروسی به ایران می‌آید؟

گروسی به ایران می‌آید؟

مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی با اشاره به توقف فعالیت دوربین‌های نظارتی گفت: امیدوارم که در سریع‌ترین زمان ممکن به ایران سفر کنم.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از ماجرای قطعنامه شورای حکام درقبال ایران و واکنش انرژی اتمی نسبت به خاموشی دوربین‌های آژانس گروسی واکنش‌هایی نشان داد.

به نقل از ایسنا ، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گفتگو با شبکه الجزیره گفت: عملیات بازرسی به ایران کمک می‌کند و به آن فرصت می‌دهد که حرف‌های خود مبنی بر عدم مخفی کردن چیزی در برنامه هسته ای‌اش را اثبات کند.

گروسی در ادامه خاطرنشان کرد: ایران باید همواره بر بازرسی بی‌طرفانه و متعادل حساب باز کند و این مساله‌ای است که تنها آژانس بین المللی انرژی اتمی می‌تواند انجام دهد.

مدیرکل آژانس همچنین گفت: اقدامات اخیر ایران تاثیر منفی بر مذاکرات وین خواهد گذاشت.

وی گفت: امیدوارم که در سریع ترین وقت ممکن به ایران سفر کنم. از سرگیری مذاکرات هسته‌ای امری بسیار ضروری است و این گزینه عاقلانه‌ترین گزینه است.

رافائل گروسی در پایان تاکید کرد که تنش‌هایی میان ایران و آژانس بین المللی انرژی اتمی وجود دارد اما همواره راهی برای تفاهم وجود دارد .

سازمان انرژی اتمی اخیرا با انتشار ویدیویی از خاموشی تعداد قابل توجهی از دوربین های نظارتی آژانس بین المللی انرژی اتمی خبر داد.

شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز چهارشنبه قطعنامه ارائه شده علیه ایران توسط آلمان، فرانسه، انگلیس و آمریکا را تصویب کرد.

۳۰کشور رای موافق، ۲ کشور (چین و روسیه) رای مخالف و ۳ کشور (هند، لیبی و پاکستان) رای ممتنع دادند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مگه ایران خونه خاله هست که هی میاد و میره

  • ناشناس

    بابا این یارو رو راهش ندین ایران همش پشت ایران صفحه میذاره.

  • ناشناس

    بنظرم باید این مردکه را راه ندن تا حساب دستش بیاد اینکه میادبرا اسرائیل جاسوسی میکنه چرا راه میدید؟

  • ناشناس

    آخه برا چی میا د فضولی کنه چهار تا دروغ بزاره روش ببره اسراییل بعد بره سازمان ملل

  • ناشناس

    برجام مرده به دنیا اومد واز اولشم نفعی برای مردم ایران نداشت بابا این قل و زنجیر از دست و پای دانشمندان هسته ای بر دارید تا کارشون بکنم اونوقت هست که میان و با عزت و احترام با شما مسا لحه میکنن با این روش فعلی فقط جلو پیشرفت خودمون گرفتیم خود تحریمی از داخل و دشمنان ایران هم همینو میخان که گویا موفق هم بودن ما که نزدیک به پنج دهه هست تحریم حد اکثری هستیم حالا چرا به دستور و میل دشمنان ایران باید جلو پیشرفت دانشمندان خودمون رو هم بگیریم که دشمنان ایران راضی شوند و هر کاری خواستند بر ایرانی جماعت تحمیل کنند به خدا دیگه ملت از این رویه خسته و امیدی به آن ندارند

  • ناشناس

    درباره انرژی اتمی خبرندارم که نظربدم.
    اما اگرباجدیت باسازمان انرژی اتمی برخورد شودکه اجازه نمی دهیم دوربین نصب شود مگه زمانیکه کل تحریمها برداشته شوند.وگرنهذاجازه نمیدهیم.

  • جعفر

    روشان زیاده هیچی نداده توقع بیجا البته ایران گوشه رینگ گیر افتاده دولت ضعیفه ،مردم هم دارن زحماتی که در انقلاب کشیدن ،وشهید داده ها کم کم دارن دلخور میشن ،رهبر هم نفوذش کم شده به سلام فرمانده دل خوش نکنید ،مردم بعد این همه بگیر وببند فرصت خوسحالی پیدا کردن ،صد هزار از ده ملیون تهران،غرب هم داره کلنگ میزنه ،البته حیف شیخها است که از دست برن برای اروپا اونا فقط امتیاز میخوان وگر نه کی بهتر از رییسی.