کد مطلب: ۵۱۷۸۵۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن

خبر مهم برای سهامداران خرد / فروش بالای عبیدی در بهمن

گزارش عملکرد نمادهای لوتوس، کسرام، وغدیر و دعبید در سامانه کُدال منتشر شد. داروسازی عبیدی فروش خوبی را در بهمن ماه ثبت کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در سامانه کُدال عملکرد ماهانه از شرکت‌های تامین سرمایه لوتوس پارسیان، پارس سرام، سرمایه گذاری غدیر و داروسازی دکتر عبیدی منتشر شد.

بر اساس گزارش منتشر شده از نماد لوتوس، فروش ماه بهمن نسبت به درآمد شناساسی شده تا پایان دوره مالی منتهی به ۳۰ دی، ۷۷ میلیارد تومان افزایش داشته است. این نماد به مجموع درآمد یک هزار و ۸۵۰ میلیارد تومان تا پایان بهمن ماه رسید.

عملکرد لوتوس 1 شرکت پارس سرام (نماد کسرام) از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ بهمن ۹۹ مبلغ ۲۰ میلیارد تومان جمع مبلغ فروش را تجربه کرده است. کسرام در دوره یک ماهه بهمن نسبت به پایان دی ماه ۴ میلیارد افزایش مبلغ فروش داشت.

عملکرد کسرام

جمع سرمایه گذاری نماد وغدیر در بهمن ماه به مبلغ ۱۰ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید. که از یکم بهمن ۸/۵ میلیارد فروش داشته است.

داروسازی دکتر عبیدی از ابتدای سال مالی تا تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۲۳ میلیارد تومان مبلغ فروش داشته است. دعبید در دوره یک ماهه بهمن ماه مبلغ فروش ۱۵۰ میلیارد را ثبت کرد که در این شرایط بازار عملکرد خوبی را پشت سر گذاشته است و به مجموع فروش ۲۷۴ میلیارد تومان از ابتدای سال مالی تا پایان بهمن رسید.

عملکرد عبیدی

آخرین اخبار بورس را در صفحه بورس تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سواستفاده از سرمایه مردم توسط مسؤلین ومدیران سازمان بورس با صف خرید که کسی غیرازخودشان نمی تواند سهم بخردو درست کردن صف فروش کسی نتواند سهم بفروشد تا قیمت موردنظر آنها بیاید پایین وازدست مردم به نفع خودشان بخرند

  • آرش حسنی ناشنوا

    سلام من ناشنوا هستم سهام عدالت ۳۰ درصد دوم فروختم هیچ پول واریز نکرد بانک پارسیان جواب بده

    • ناشناس

      کی فروختی

  • ناشناس

    اگر کسی میداند،این فروشها و سودهای شرکتها کجا میرود
    به دیگران هم خبر بدهد
    چون اون چند ریالی که سود میدهند،،با این اعداد و ارقام پس متعلق به سود یکهفته شرکت است