کد مطلب: ۶۰۴۳۵۱

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر مهم برای بانکی‌ها/سود ۱۲۰۰ میلیارد تومانی وتجارت

خبر مهم برای بانکی‌ها/سود ۱۲۰۰ میلیارد تومانی وتجارت

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال بانک تجارت و گردشگری اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای ۶ ماهه خود را منتشر کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سایت کدال اطلاعات و صورت‌های مالی میاندوره‌ای تلفیقی دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریورماه ۱۴۰۰ بانک تجارت با نماد وتجارت و بانک گردشگری وگردش منتشر شد.

بر اساس این اطلاعیه بانک تجارت در دوره ۶ ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۵٫۵ تومان سود محقق کرده است. این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد افزایش داشته است.

وتجارت با سرمایه ثبت شده ۲۲ هزار میلیارد تومان، طی عملکرد ۶ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۱۴۰۰ بیش از ۱۲۰۰ میلیارد تومان سود محقق کرده است.

بانک تجارت در گزارش تلفیقی بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان سود خالص محقق کرده که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد افت داشته است.

بانک در این ماه تراز مثبت ۳۳ درصد و طی عملکرد تجمیعی تراز مثبت ۲۲ درصد را ثبت کرده است.

همچنین این بانک طی عملکرد یک ماهه منتهی به ۳۰ آبان ۱۴۰۰ نیز از محل سود تسهیلات بیش از ۳۵۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته است. این بانک بیش از ۲۶۰۰ میلیارد تومان سود سپرده پرداخت کرده است.

بانک گردشگری با نماد وگردشگر نیز در دوره ۶ ماهه منتهی به تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۱۶ تومان سود محقق کرده است. این میزان نسبت به دوره مشابه سال قبل بیش از ۵۳ درصد افزایش داشته است.

سود خالص این بانک بیش از ۲۴۴ میلیارد تومان بوده که بیش از ۵۴ درصد رشد داشته است.

مهمترین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.