کد مطلب: ۲۸۸۵۹۷

گزارش میدانی تجارت‌نیوز از بازار ارز

بازار فعلا به حالت قبل برگشت/دلار در بازار چند؟

بازار فعلا به حالت قبل برگشت/دلار در بازار چند؟

با گذشت یک‌ هفته از اجرای بسته ارزی دولت، نرخ‌ها به تابلو‌های صرافی برگشته است و نسبت به اولین روزهای هفته جاری که تنها تعداد محدودی از صرافی‌ها فعال بودند حالا بقیه صرافی‌ها هم مشغول به معاملات ارزی شده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز، سه‌شنبه هفته گذشته بسته ارزی دولت اجرا شد و بدین ترتیب کار صرافی‌ها به مانند قبل از سر گرفته شده بود. با این حال همه صرافی‌ها به مانند گذشته نرخ‌ها را روی تابلو خود نبرده بودند. فردای آن روز تنها یک صرافی نرخ دلار را روی تابلو برد و معاملات را آغاز کرده بود.

اما امروز چهارشنبه، 24 مرداد ماه اوضاع بازار تغییر قابل توجهی کرده است. با فعال شدن صرافی‌ها از ازدحام متقاضیان جلوی یک صرافی خاص کاسته شده است. قیمت خرید روی تابلو صرافی‌ها با قیمت خرید دلالان تقریبا برابر به نظر می‌رسد. اما در قیمت فروش تفاوتی به چشم می‌خورد و صرافی‌ها با نرخ 10 هزار و 600 تومان و دلالان با 10 هزار و 800 تومان معامله می‌کنند. نرخ خرید نیز در صرافی‌ها و در معاملات دلالان 10 هزار و 500 تومان بوده است.

وقت فروش یا خرید است؟

توصیه یکی از دلالان، فروش دلار بود. وی می‌گفت:« الان واسه خرید گرونه و واسه فروش بهترین موقع ست.»

بیشترین متقاضیان در صف جلوی صرافی‌ها توریست‌ها و متقاضیانی بود که به نظر می‌رسد عازم سفر هستند. یکی از متقاضیان که پدرش صرافی دارد می‌گوید:« به نظر من که دلار باز هم بالا میره و تا نوسان داره بهترین موقعیت واسه خرید دلاره.»

2

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.