خبر مهم:

کد مطلب: ۵۹۳۳۳۳

رونمایی از طرح جدید فرزندآوری/ پرداخت یارانه خودرو برای فرزند دوم

رونمایی از طرح جدید فرزندآوری/ پرداخت یارانه خودرو برای فرزند دوم

نماینده مردم اصفهان در خصوص طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: طبق این طرح مادرانی که فرزند دوم آنان متولد شود، بدون نوبت و قرعه‌کشی خودروی ایرانی به آنان فروخته می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امیرحسین بانکی‌پور، نماینده مردم اصفهان در خصوص طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت بیان کرد: در طرح مذکور برای تولد فرزند دوم تسهیلات ویژه‌تری در نظر گرفته‌ایم و یکی از تسهیلات آن است که به مادرانی که فرزند دوم آنان متولد می‌شود، بدون نوبت و قرعه‌کشی خودروی ایرانی فروخته شود و از آنجایی که تفاوت قیمت خودرو در کارخانه و بازار بسیار زیاد است، مبلغ قابل توجهی از این طریق به‌دست می‌آورند.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» گفت: «علاوه بر این، متاسفانه در کشور ما تک‌فرزندی و دو فرزندی، تثبیت و برای تشویق به تولد فرزند سوم هم تسهیلاتی در نظر گرفته شده است.

یکی از مواردی که در طرح مذکور آمده این است «کسانی که اجاره‌نشین هستند و فرزند سوم آنان به دنیا بیاید، یک زمین یا واحد مسکونی ۲۰۰متری به قیمت تمام‌شده زمین با دو سال تنفس و هشت سال قسط‌بندی پس از تولد فرزند سوم در اختیار آنان قرار گیرد.» البته این مسأله مربوط به افرادی است که فرزند سوم آنان بعد از ابلاغ قانون به دنیا بیاید.

بانکی‌پور با اشاره به اینکه در این طرح تسهیلات خوبی برای خانواده‌هایی که چندقلو دارند هم در نظر گرفته شده است، گفت: مطابق با این طرح، بین ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه با تنفس شش ماهه برای تولد دوقلوها به خانواده آنان داده می‌شود. همچنین بین «۶۰ تا ۱۵۰میلیون تومان برای تولد سه‌قلوها با تنفس شش ماهه»، ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان برای تولد چهار قلوها و… ۱۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه برای تولد پنج‌قلوها در این طرح در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون مشترک طرح «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» افزود: در این طرح آمده است که «کمک‌هزینه اولاد هر سال نسبت به سال قبل دو برابر افزایش یابد.» در حال حاضر کمک‌هزینه اولاد بسیار کم است، اما با اجرای این طرح در چند سال آینده مبلغ قابل توجهی تحت عنوان «کمک‌هزینه اولاد» به خانواده‌ها تعلق می‌گیرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • rahimgashool

    چرا ما مردم ایران ایقد بدبختیم پول پوشاک و هزینه بیمارستان با آزمایش‌های سنو خدا تومنی و بعدش که به دنیا بیاد شروع اول بدبختی‌های بیشتر و …….گول خودمون میزنیم واسه یه ماشین اونم به قیمت کارخانه نه رایگان که اگه رایگان هم باشه اون بچه آینده میخواد شغل میخواد امید می‌خواد..برادر من خواهر من آینده یک بچه و خودت رو با یک وعده دروغی به نکبت و بدبختی نکش اونم با وضع این مملکت و گرونی و ……..خودت داری میبینی. امروز من با بخش ابلاغیه ایران خودرو تماس گرفتم گفتن همچین ابلاغی و حتی در حد صحبتی با ما نشده…. کم دروغ از این دولت ندیدیم اینم آخریش نیست وجدان داشته باش اول آینده بچه نازنینت رو درست کن

  • rahimgashool

    اونایی که یه بچه و آینده بچه رو به خاطر سوار شدن ماشین اونم نه رایگان به قیمت کارخانه تخریب میکنین امروز بنده با بخش ابلاغیه ایران خودرو تماس گرفتم همش یه شایعه بود..نکنین ظلم به خودتون و بچه‌ای که هیچ تضمینی در آیندش نیست نکنین

  • rahimgashool

    این خبر دروغ دروغ دروغه من هر جا که نیاز بود هم زنگ زدم و هم سر زدم میگن هیچ ابلاغی در این مورد به ما نشده

  • rahimgashool

    شغل مسکن بیمه ازدواج و……از خودت رو جور کردی که میخوای با وعده دروغین به بچه خودت هم خیانت کنی؟کم وعده دروغین شنیدین؟

  • rahimgashool

    دو ماهه فهمیدم که یه بچه تو راه داریم هرکی میخواد بچه رو من بهش میدم نه ماشین میخوام و نه یه عمر حسرت و عزاب و وجدان اینم شماره من

    • ناشناس

      داداش ناشکری نکن بقرا ن روزیه خودشو میاره خدا بزرگه منم دارم خدارو شاکرم

  • ناشناس

    ابا سلام ایا من میتونم برای فرزند دوم که پارسال متولد شد از دولت چیری بگیرم به عنوانوکمک

  • ناشناس

    با سلام . برای دریافت تسهیلات جهت 4فرزندی باید به کدام سایت و یا کدام اداره و سازمان مراجعه کنیم؟

  • ناشناس

    من چهار فرزند دارم اخرفرزندسه ماهه هیچی بهم تعلق نگرفته یارانه هم ندارد خودتونو ناراحت نکنین

  • بلقیس چاکرزهی

    سلام من دارای 4فرزندم اما شغل ندارم بیکارم کمک بکنید

  • سجاددیلمی

    سلام من بچه ها سوم به دنیای آمدی بهم ماشین دادن