کد مطلب: ۵۰۶۳۵۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

۱۰ خبر مهم برای بازار سهام / لیستی از آخرین سیگنال‌های بورسی

۱۰ خبر مهم برای بازار سهام / لیستی از آخرین سیگنال‌های بورسی

در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل ۰٫۴ درصد افت کرد. اما آیا این روند در فردا ممکن است مانند دیروز به یک روند مثبت تبدیل شود؟ آخرین اخبار چه سیگنال‌های مهمی برای بازار سهام دارند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، در معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل ۰٫۴ درصد افت کرد. اما آیا این روند در فردا ممکن است مانند دیروز به یک روند مثبت تبدیل شود؟ آخرین اخبار چه سیگنال‌های مهمی برای بازار سهام دارند؟

ـ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: هیات‌مدیره شرکت‌ها، قوی‌تر از همیشه، فقط قوانین بازار سرمایه را ملاک عمل قرار دهند و از راهکارهای بورسی پیروی کنند.

ـ امیر تقی خان تجریشی، رئیس هیئت مدیره بورس تهران درباره جلسه امروز مجلسی‌‌ها با مدیران بورسی گفته است: نیاز به ارتقای سلامت بازار و رشد بازار سرمایه در راستای همدلی و هم افزایی بین مجلس شورای اسلامی و بورس وجود دارد.همچنین در این جلسه بیان شد که باید بازرسی‌ها به روز شود و بسیاری از مقررات و قوانین ضمانت اجرا داشته باشند.

ـ رئیس کل بانک مرکزی گفت: هفت میلیارد دلار متعلق به ملت ایران بیش از دو سال است که در بانک‌‌‌‌های کره جنوبی متوقف شده، این نکته امری غیرقابل قبول است و قطعاً ایران نسبت به تداوم این مسأله بی تفاوت نخواهد بود.

ـ سخنگوی وزارت خارجه کشورمان درباره اینکه اگر کره پول‌های بلوکه شده ایران را آزاد نکند تهران چه اقدامی را انجام می‌دهد، گفت: امکان عدم پرداخت این پول‌ها وجود ندارد و ما از همه مجاری قانونی و حقوقی برای آزادسازی این پول‌ها استفاده می‌کنیم. قانون جنگل که حاکم نیست و از طرف دیگر دولت کره جنوبی هیچ وقت نگفته است که این پول ها را پس نمی‌دهد.

ـ نماد شرکت ذوب آهن اصفهان از ۲۴ دی به روش مبتنی بر حراج بازارگردانی خواهد شد.

ـ وزیر صمت که در چند روز اخیر به دلیل ماجرای قیمت‌گذاری دستوری فولاد مورد انتقاد کارشناسان بازار سرمایه قرار گرفته بود، امروز بیان کرد: وزارت صمت سهم عمده‌ای در بازار سرمایه دارد و ما مدافع سهامداران خرد بازار سرمایه هستیم.

ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به تجارت‌نیوز اعلام کرده است: وزارت ارتباطات همراه اول را به دادگاه برد.

ـ سود سهام شستا قرار بود از طریق سامانه سجام به حساب سهامداران واریز شود اما سهامداران باید برای دریافت سود این نماد به بانک رفاه مراجعه کنند.

ـ پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری زرین کورش از فردا در بازار سهام آغاز می‌شود و تا ۲۷ دی ماه ادامه دارد.

ـ حسین سلاح‌ورزی نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی اعلام کرد در سال جاری با افزایش قیمت ارز، توجیه‌پذیری صادرات نیز افزایش پیدا کرد، اما با این وجود میزان صادرات غیرنفتی کاهش پیدا کرده که این موضوع نگران‌کننده است.

آخرین اخبار بازار سهام را در صفحه بورس دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برادر و خواهر عزیز ضرر کردی، قبول، با این حال مقصر اصلی خودتی تو تصمیم گرفتی پس قبولش کن و به زندگیت ادامه بده و تو دل بقیه رو خالی نکن موج منفی نباش برو پی زندگیت بزار بقیه هم زندگی کنن، مچکرم

    • ناشناس

      نوسان گیر اعظم…اره از ملت نوسان میگیری و هر روز مست تر میشی…تصمیم اشتباه کی؟…اره بازار برا تو عالیه چون هر روز نوسان میگیری و پول مردم بیچاره رو هاپولی میکنی و به بقیه هم میگی به من چیزی نگید

  • ناشناس

    عده ای نمیخواهند بازار سرمایه رشد کنه باور‌کنید.حتی دولت تمام توانش و برای بالا بردن شاخص به کار گرفته ولی زور اون عده میچربه به دولت.

  • خودم

    فلان ملیارد دلار پول ملت ایران؟؟!اگر یک شاهی به مردم برسه.فعلا فروش سهام عدالت مردم مستأصل رو آزاد کنین حق ملت ادا بشه.بلوکه خارجی پیشکش.چقد دلسوز شدن مدیران سینه سوخته پدرسوخته.ببخشید.ولی شایسته است.از شهریور فروش متوقف شده.دارالمجانینه نه بورس.

  • ناشناس

    اگه می رفتیم کنیا از کشورهای شاخ آفریقا سهام می خریدیم ، الان حداقل اینکه سرمایمون مثل باد به فنا نمی رفت . افسوس افسوس افسوس

  • ناشناس

    واسه این بورس هر روز قرمز و مشکل دارد ، این یعنی دولت هیچ برنامه واقتصادی ندارد. و بورس فقط پاتوق دریافت پول از ما مردم.

  • امین.م.

    رئیس کل بانک مرکزی:
    ۷ میلیارد دلار ***متعلق به مردم ایران***
    بیش از دو سال است که در بانکهای کره جنوبی متوقف شده است!!!
    $$$متعلق به مردم ایران$$$?

  • ناشناس

    قشنگ معلوم شد حلال و حروم بودن بستگی به منافع خودشون داره
    و هر چیزی در جهت منافع خودشون باشه حلاله مثل بورس
    هر چیزی هم به ضرر منافع خودشون باشه حروم
    وگرنه بورس را تعطیل میکردن
    چکیده شرعیات
    خخخخخ

  • ناشناس

    کل این اخبار بی فایده است برای بورس ، فقط باید جلوی نوسانگری حقوقی های بزرگ دولتی مثل هلدینگ خلیج فارس ، شستا و ..گرفته شود

  • ناشناس

    دولت روحانی چرا صندوق پالایشت ۱۰۰۰ تومان نمی ارزد 10000 تومان به خانواده های بدبخت ما می فروشی.

  • رهگذر

    این سیگنالهات ارزش ندارد خبرهای ناب هم نتوانسته بورس را مثبت کند اینها که ترقه هم نیست. فقفط اولی خوب بود که نصیحت ریس سازمان بورس بود .ایشان بجای اینکه توضیح دهد چطور بعد یک روز مثبت کل بازار منفی میشود و شاخص 4% منفی میشود مرتب سهامداران را نصیحت میکنند که با تحلیل خرید فروش کنند. یکبار یک کلاس برای ما بگذار ببینیم خودت چه سهمی پیش بینی میکنی تا با تحلیل بخریم پرتفو خودت را نشان بده ببینیم منظورت از تحلیل رانت است ؟