کد مطلب: ۲۰۱۵۳۹

۲ هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در کرمانشاه افتتاح شد

۲ هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در کرمانشاه افتتاح شد

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: افتتاح و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در سطح استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۶۲۷ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال از طرح‌های عمرانی است که در دهه فجر، افتتاح می‌شود.

مجتبی نیک‌کردار درباره پروژه‌های در دست افتتاح و کلنگ‌زنی در دهه فجر در استان کرمانشاه گفت: از مهمترین پروژه‌ها می‌توان به افتتاح راه‌آهن غرب کشور (ملایر- کرمانشاه) اشاره کرد. این خط راه آهن از شهرهای کنگاور، صحنه، بیستون و کرمانشاه می‌گذرد و با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیون ریال به بهره برداری رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی افزود: همچنبن افتتاح ۲ هزار و ۱۶۰ واحد مسکن مهر در سطح استان کرمانشاه با اعتباری بالغ بر ۶۲۷ هزار و ۴۰۰ میلیون ریال نیر یکی از طرح‌های عمرانی است که در دهه فجر، افتتاح می‌شود.

نیک‌کردار ادامه داد: افتتاح عملیات گازرسانی به ۱۴۱ روستا و ۶ واحد صنعتی در سطح استان با اعتباری بالغ بر ۵۵۷ هزار و ۳۷۰ میلیون ریال نیز از دیگر برنامه‌ها در دهه مبارک فجر خواهد بود.

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه گفت: در دهه مبارک فجر همچنین بهره برداری از ۱۱۸ پروژه سیستم نوین آبیاری تحت فشار در سطح استان با اعتبار ۵۰ هزار ۶۸۶ میلیون ریال خواهیم داشت.

وی درباره مهمترین پروژه‌های عمرانی کلنگ‌زنی در دهه فجر ۹۶ استان کرمانشاه نیر خاطرنشان کرد: شروع عملیات اجرایی ۴ مرکز و پایگاه سلامت شهری در سطح استان با اعتبار ۳۳ هزار و ۴۹۸ میلیون ریال همچنین شروع عملیات گازرسانی به ۵۵ روستای کرمانشاه با هزینه در نظرگرفته شده ۹۶ هزارو ۵۱۰ میلیون ریال از جمله این پروژه‌ها خواهند بود.

نیک‌کردار تصریح کرد: شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان امداد و بهره‌برداری سنجابی درشهر کرمانشاه با اعتبار ۱۱۰ میلییون ریال، شروع عملیات اجرایی احداث ۲ شبکه فرعی آبیاری و زهکشی در شهر قصر شیرین با هزینه درنظر گرفته شده ۳۰۰ میلیون ریال و همچنین در راستای نوسازی مدارس استان کرمانشاه، آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه چند کلاسه با اعتباری بالغ بر ۶۷۴ میلیون ریال را در دستور کار خواهیم داشت.

منبع: میزان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.