خبر مهم:

کد مطلب: ۲۸۵۰۵۵

۱۴ هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد

14 هزار تن کالای قاچاق در تبریز کشف شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در پی گزارش‌های مردمی 10 هزار تن میلگرد و چهار هزار تن برنج خارجی از 2 انبار در تبریز کشف شد.

اسماعیل عطاپور افزود: این میزان میلگرد به ارزش حدود 490 میلیارد ریال در انبار یکی از واحدهای تولیدی انبار شده بود.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان این که اموال احتکار شده در انبارها پس از کشف و تشکیل پرونده برای اعمال قانون و برخورد با فرد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شود، اظهار داشت: برنج های احتکار شده در یک انبار نیز با گزارش مردمی و همکاری ماموران این اداره و پلیس آگاهی کشف شد و بر‌اساس برآورد اولیه از اردیبهشت تاکنون حتی یک کیسه از این انبار خارج نشده بود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی یادآوری کرد: با محتکران، قاچاقچیان و کسانی که می‌خواهند به هر طریقی نظم اقتصادی استان را بر هم بزنند و موجب التهاب در بازار شوند برابر قوانین و مقررات برخورد می‌شود.

عطاپور از شهروندان خواست به محض مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، احتکار و فروش کالای قاچاق مراتب را سریعا از طریق شماره تلفن 124 اطلاع دهند.

وی گفت: اقلام کشف شده به دستور مقام قضایی توقیف شده و پرونده تخلف آن ها برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع:‌ ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • الا برکت الله

    چرا تا جامعه به هم می ریزه میرن دنبال کالای قاچاق علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد