کد مطلب: ۱۹۳۴۲۱

۲۶ مجتمع آبرسانی روستایی تا پایان ۹۷ تکمیل می‌شود

26 مجتمع آبرسانی روستایی تا پایان 97 تکمیل می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از احداث و تکمیل 26 مجتمع آبرسانی روستایی و همچنین 18 پروژه تک‌روستایی تا پایان سال 97 خبر داد.

رضا پوررجب با اشاره به شرایط منابع تامین آب در سطح کشور و به ویژه استان تهران و همچنین موقعیت خاص روستاهای استان گفت: مجتمع‌های آبرسانی تامین، تولید و توزیع آب شرب بهداشتی برای روستاهای تهران که گاه از جمعیت‌هایی اندازه یک شهر برخوردارند بسیار مطلوبتر نموده و کنترل آبرسانی به این روستاها نیز در این روش آسان‌تر می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدیرعامل آبفار استان تهران گفت: با اعتباری که از صندوق توسعه ملی برای طرح‌های آبرسانی در نظر گرفته شده و همچنین برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته نسبت به ایجاد تاسیسات و تجهیزات آبرسانی شامل حفر و تجهیز چاه، خط انتقال، شبکه، ساخت مخازن زمینی و هوایی و فرآیند بهداشتی نمودن آب اقدام می‌نماییم.

پوررجب میزان اعتبار مصوب برای آبفار استان تهران را 420 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با اتمام پروژه‌ها جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در سطح 222 روستا از آب سالم و بهداشتی بهره‌مند خواهند شد.

شایان ذکر است در سال 95 تعداد 13 مجتمع آبرسانی در راستای آبرسانی به جمعیت 111 هزار نفری برای 52 روستا تکمیل و به بهره‌برداری کامل رسید.

منبع: مهر

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.