به گزارش تجارتنیوز، پس از اعلام رسمی عرضه اولیه «زکوثر» در چهارشنبه جاری، این بار امیر هامونی، مدیرعامل فرابورس اخبار جدید دیگری از عرضه اولیههای اسفند ماه اعلام کرد.
وی به بورس 24 گفته است: عرضه اولیه سیمان ساوه، لاستیک یزد (پیزد) تا پایان اسفندماه قطعی است. آریا ساسول نیز شاید چهارشنبه این هفته عرضه شود.
این درحالیست که 28 آذر ماه امسال شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد (سهامی عام) پس از احراز کلیه شرایط پذیرش به عنوان دویست و ششمین نماد معاملاتی در فهرست نمادهای فرابورس ایران درج شده بود.
فقط کمک به کی بگم کمک
با این حجم مبنا دیگه عرضه اولیه هم ارزش خرید نداره خیلی خودتونو به دردسر ندازین …مثل قبل سود دهی نداره روزی یک درصد اونم شاید…
چکارکنیم جزاعتماد
تعداد سهام عرضه اولیه لاستیک یزد (پیزد) چقدر هست ؟؟؟
برای عرضه ی اولیه آریا چه مقدار نقدینگی تخمین میزنید؟؟
شما که میگید تو خونه بمونیم اگر بمونیم باید گشنگی بخوریم من راننده اسنپ هستم چطور تو خونه بمونم باید کار کنم. دو برابر شدن یارانه دردی دوا نمیکنه وقتی همه چیز ده و بیست برابر شده. دولت باید جلوی گرانی ها را بگیره. ممنون
باز هم راه انداختن بازار حواله و افزایش قیمت تو این شرایط بحرانی کاملا میشه متوجه شد که فقط منتفع شخصی درکاره
چرا عرضه های اخیر منفی میشن یا دیگه پنج مثبت نمیخوره دلیلش چیه ؟ قبلا عرضه ها مدت بیشتری سود آور بودن . برای کلر ” فروی ” ومهان چه اتفاقی افتاده؟
قرار نیست تا آخر هر روز 5 درصد بخوره،کلر تا همین الان هم بیش از اندازه وپتانسیل شرکت قیمتش بالا رفته،بعد هم حتی در عرضه اولیه ممکن است زیان زدین،هیچ تضمینی برای سوددهی نیست،با این افزایش تعداد شرکت کننده ها هر چیزی ممکنه.
اصلا فایده ای نداره من کلی تو صف بودم تا کد بورسی رفتم ولی اصلا بدر نمی خوره
چرا قبلا یادشان نبود به این غذیه حالا این چند روز آخر سال و تو این وضع که تمام مردم با کورونا دست وپنجه نرم میکنند یادشان افتاد اینم یکی دیگر از سیاستهای است