کد مطلب: ۴۳۸۹۵۷

عرضه ۳ محصول جدید از سوی سایپا در سال ۹۹

عرضه ۳ محصول جدید از سوی سایپا در سال ۹۹

مدیرعامل سایپا گفت: با هدف عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و تحقق شعار «جهش تولید»، عرضه سه محصول جدید و تداوم ارتقای داخلی‌سازی‌ها در این گروه خودروسازی در دستور کار است.

سید جواد سلیمانی، مدیرعامل سایپا امروز جمعه در پیام نوروزی به مناسبت فرا رسیدن سال جدید گفت: در سالی که گذشت صنعت خودرو کشور یکی از سخت‌ترین و پیچیده‌ترین دوره‌های خود را پشت سر گذاشت و مشکلات و موانع بی‌سابقه‌ای را در برابر حرکت خود در عرصه تولید و اقتصاد کشور تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، او گفت: در راهبرد و برنامه‌های گروه خودروسازی سایپا برای سال ۹۹، افزایش تولید خودرو و رونق کسب‌و‌کار درون و برون سازمانی، عرضه سه محصول جدید به بازار، ادامه جهاد خودکفایی در عرصه تولید قطعات پیشرفته خودرو با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی، ارتقای سطح کیفی محصولات، کنترل قیمت‌ها از طریق عادی‌سازی جریان تولید و عرضه محصول به بازار و پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و راهبرد‌های دولت تدوین شده است.

مدیرعامل سایپا بیان کرد: نام‌گذاری سال جدید با عنوان «جهش تولید» از سوی رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و تاکید رئیس‌جمهوری و وزیر صنعت بر تداوم تولید و توسعه اشتغال برای جوانان، انگیزه‌ای مضاعف به جهادگران سنگر تولید در گروه خودروسازی سایپا خواهد بخشید تا در سایه تعهد و تخصص، پس از بی‌اثر کردن تحریم‌های ظالمانه و موفقیت در رونق‌بخشی به تولید، خود را برای یک جهش بزرگ در سال جدید آماده کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • کیم

    همه توی خوانواده خود رستم هستن.مهم بیرون خونه هست.ببینیم محصولات سایپا در بازار خارج اصلا مشتری داره یا خیر؟.ما بدبختا خرید تحمیلی میکنیم.که اینم صداقت توش نیست .از ماست که بر ماست .

    • ناشناس

      من برج ۵ تکمیل کردم هنوز نیامده شما نیمه دوم ۹۹

  • مردم

    سلام خدمت شما برادران شرکت سایپا بهتر است بجای ساخت خودرو به فکر ساخت تابوت باشید تا مردم چهره واقعی شما را بشناسند، والا با جون مردم بازی نکنید، بااین قیمت های مزخرف نیز دارید با اعصاب وروان مردم بازی می‌کنید اگه واقعا باغیرت بودید خودتون هم سوار می‌شدید. نه اینکه تقریبا همتون ماشین خارجی سوار بشید، چون میدونید چه چیز به‌درد نخوری تحویل مردم مظلوم به قیمت جونشون میدید.

  • ناشناس

    تغییر چراغ عقب و جلو و راهنما سه مدل جدید خودرو بوجود میاد

  • بدبخت

    سلام به دوستانی که میرین پول میدین پراید میخرین.اگه این کارو نکنین قیمت ها میاد پایین. تاسایت سایپا باز میشه بعد دو دقیقه تمام محصولات فروش میره خوب وقتی شما این استقبال رو از اینا میکنید فک میکنن دارن بنز میدن دست مردم قیمت میبرن بالا. واسه خودتون میگم همینو باید فردا صد میلیون پول بدین آخه چه کاریه شما میکنین بعد میرین به بقیه میگین گرون کردن خوب خودتون باعث میشین

  • ناشناس

    سلام بر ماشین های میلیاردی امسال مرسیم نتریسد

  • ناشناس

    خدا کنه با این اسم سال جدید واقعا تولید معمولی سابق رو بتونید از سر بگیرید که پراید هجده میلونی نشه هفتاد میلیون ،جهش تولید پیشکش

  • ناشناس

    چرا ماشین های سال ۹۸ را هنوز تحویل ندادید

  • Mkkkkk

    من تیبا صندوقدار میخام کی سایت ثبت نام باز میشه، و تحویل میدن لطفا پاسخ..ممنون

  • ناشناس

    جعی کنین این بساط رو

  • احسان

    کی تولید میشود