کد مطلب: ۴۲۵۵۵۶

۵ + ۱ راز گفته نشده بعد از خرید باتری موبایل هواوی

5 + 1 راز گفته نشده بعد از خرید باتری موبایل هواوی

برای اینکه باتری گوشی شما بتواند مدت زمان طولانی با بهترین کیفیت، کار کند باید نکات شارژ کردن صحیح باطری موبایل را بدانید. با رعایت کردن این نکات به راحتی می‌توان طول عمر باطری را به طرز چشمگیری افزایش داد.

تقریبا تمامی افراد به این موضوع اذعان دارند که باتری موبایل ، مهمترین عضو برای تلفن‌های هوشمند است. بدین صورت که هر چقدر هم که گوشی، هوشمند باشد نمی‌تواند بدون یک باتری سالم کارایی داشته باشد. برای اینکه بعد از خرید باتری موبایل هواوی، همیشه باطری گوشی شما سالم باشد تا انتها 5+1 راز گفته نشده بعد از خرید باتری موبایل هواوی را دنبال کنید.

آیا شارژ باتری موبایل هواوی برای اولین بار بعد خرید لازم است؟

یکی از اشتباهات رایجی که در بین کاربران و فروشندگان باتری، وجود دارد، مربوط به شارژ اولیه باتری است. باید این نکته را بدانید که شارژ اولیه برای باتری‌های نیکل کادمیوم، نیاز بود. باتری‌های نیکل باید به مدت 8 ساعت در شارژ باقی می‌ماندند تا محدوده شارژ باتری کامل شود، تا بتوان از کل فضای باتری برای شارژ دهی استفاده کرد اما باتری‌های گوشی‌های امروزی از نوع لیتیوم یونی و لیتیوم پلیمری هستند که نیاز به هیچگونه شارژ اولیه‌ای ندارند و بعد از خرید باتری موبایل هواوی می‌توان از آن استفاده کرد.

باتری موبایل هواوی را چند درصد شارژ کنیم؟

اگر دقت کرده باشید در هنگام شارژ گوشی، درصد باتری تا 80% بسیار راحت و سریع کامل می‌شود اما 20% مابقی بسیار دیرتر از 80% قبل انجام می‌شود. این 20% انتهایی دقیقا محدوده‌ای است که به باتری گوشی هواوی فشار وارد می‌شود و باعث کاهش عمر باطری گوشی هواوی شما خواهد شد. بهترین محدوده برای شارژر باتری، بین 20% تا 80% است. بدین صورت که نباید اجازه داد شارژ باتری گوشی کمتر از 20% و بیشتر از 80% درصد شود.

چه موقع باتری موبایل را شارژ کنیم؟

اکثر افراد بدون توجه به عمر باتری، گوشی خود را در هر زمان که نیاز می‌بینند به شارژ متصل می‌کنند، بدون توجه به اینکه شارژ کردن بدون موقع باعث کاهش عمر باتری و در نتیجه خراب شدن باتری می‌شود. تنها زمانی باید باتری گوشی خود را شارژ کنید که درصد باتری شما برابر با 20% و یا کمتر از 20% باشد. محدوده 15% تا 20% درصد بهترین محدوده برای شارژ باتری گوشی است.

چگونه باتری موبایل هواوی خود را شارژ کنیم؟

برای اینکه باتری گوشی شما بتواند مدت زمان طولانی با بهترین کیفیت، کار کند باید نکات شارژ کردن صحیح باطری موبایل را بدانید. با رعایت کردن این نکات به راحتی می‌توان طول عمر باطری را به طرز چشمگیری افزایش داد.

  • همیشه سعی کنید، گوشی موبایل خود را خاموش کنید و سپس آن را به منبع شارژ متصل کنید. با این کار باتری شما استراحت کرده و مدت زمان شارژ دهی آن نیز افزایش می‌یابد.
  • اگر نمی‌توانید گوشی موبایل خود را خاموش کنید، سعی کنید گوشی خود را روی حالت پرواز قرار دهید. با اینکار گوشی شما دیگر برای یافتن اپراتور، شارژ مصرف نمی‌کند.
  • اگر نمی‌توانید گوشی خود را روی حالت پرواز نیز قرار دهید، تمام برنامه‌های خود را ببندید و در هنگام شارژ شدن باتری، با گوشی موبایل خود کار نکنید.

با رعایت کردن این نکات در هنگام شارژ کردن، افزایش چشم گیر طول عمر باتری موبایل مشاهده خواهد شد.

چگونه باتری موبایل خود را سالم نگه داریم؟

جدا از تمامی کارهایی که در بالا ذکر شد، راه‌های بسیار ساده‌ای وجود دارد که با رعایت آنها می‌توان طول عمر باتری خود را چند برابر کرد. با انجام کارهایی که در ادامه خواهید آموخت، باتری گوشی شما برای همیشه سالم خواهد ماند.

  • هر 15 روز یکبار، گوشی خود را برای 8 ساعت خاموش کنید. اینکار را بهتر است آخرشب، زمانی‌که شما قصد دارید بخوابید انجام دهید. با این کار باتری شما استراحت کرده و بعد از روشن شدن، فعالیت بسیار بهتری به نسبت قبل خواهد داشت.
  • هر شش ماه یکبار باتری گوشی خود را ریکاوری کنید، بدین صورت که شارژ باتری را کامل خالی کنید تا زمانی‌که خاموش شود. سپس گوشی را روشن کنید و اجازه دهید تا خودش خاموش شود. سپس زمانی که گوشی خاموش است، باتری را شارژ کنید و اجازه دهید باتری 100% شارژ شود. شارژ باتری را بصورت کامل خالی کنید تا گوشی خاموش شود سپس گوشی را روشن کنید و اجازه دهید تا خودش خاموش شود. سپس زمانی که گوشی خاموش است، باتری را شارژ کنید و اجازه دهید باتری 100% شارژ شود. بعد از روشن شدن از گوشی خود استفاده کنید.
  • زمانی که گوشی شما داغ شد، دیگر با گوشی کار نکنید، گرما بزرگترین دشمن برای باتری موبایل است.

باتری گوشی هواوی خود را از کجا خرید کنیم؟

8976trf

فروشگاه‌های بسیاری هستند که در حال فروش انواع باتری موبایل هواوی هستند که می‌توان باتری گوشی خود را از آنها تهیه کرد. اما اگر به دنبال یک فروشگاه تخصصی فروش باتری هستید که هم خیال شما را از بابت کیفیت و هم نظر گارانتی راحت کند پیشنهاد ما به شما فروشگاه آنلاین رایااستور است. رایا استور می‌تواند خیال شما را از بابت قیمت باتری موبایل هواوی راحت کند.

برخی از ویژگی‌های برجسته فروشگاه رایااستور

  • 4 ماه گارانتی تعویض
  • 48 ساعت گارانتی بازگشت وجه بدون قید و شرط
  • گارانتی 100 درصد اصالت باتری
  • گارانتی 100 درصد کیفیت باتری
  • گارانتی قیمت باتری
  • تخفیف لحظه ای
  • مشاوره تخصصی خرید

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    عالی مفید بود