کد مطلب: ۲۴۱۲۹۱

۵۰ هزار واحد مسکن مهر به کمیته امداد واگذار می‌شود

50 هزار واحد مسکن مهر به کمیته امداد واگذار می‌شود

رئیس کمیته امداد امام‌خمینی (ره) گفت: با توافق دولت و مصوبه مجلس 50 هزار واحد مسکن مهر نیمه‌کاره و بدون متقاضی به این نهاد واگذار می‌شود که پس از تکمیل در اختیار مددجویان شهری فاقد مسکن قرار می‌گیرد.

روابط عمومی کمیته امداد روز چهارشنبه به نقل از سیدپرویز فتاح در جمع مسئولان و کارکنان کمیته امداد شهرستان گناوه افزود: درسال جاری 10 هزار واحد مسکن روستایی با همکاری سپاه احداث و به روستاییان فاقد مسکن تحویل خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، وی اظهارکرد: در چندسال آینده مشکل مسکن مددجویان حل می‌شود و دراین ارتباط علاوه بر تعهدات سالانه ساخت مسکن از سوی کمیته امداد و دولت، مردم و خیران و سپاه متعهد شدند در زمینه ساخت مسکن نیازمندان روستایی و شهری این نهاد را یاری کنند.

وی بر دقت در پرداخت وام اشتغال به مددجویان تاکید کرد و گفت: هدف از پرداخت وام ایجاد اشتغال پایدار است و اگر فکر کنیم مددجویی نمی‌تواند از این امتیاز بخوبی استفاده کند بهتر است پرداخت نشود تا دچار مشکل نشود.

رئیس کمیته امدادامام خمینی (ره) افزود: دولت توافق کرده به مددجویان نیازمند شغل و دارای استعداد این نهاد تا سقف 500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال پرداخت کند و به زودی اجرا می‌شود.

وی اظهارکرد: در برخی استانها از جمله بوشهر 100 درصد تسهیلات اشتغال جذب و پرداخت شده و درسال 97 نیز این تسهیلات بیشتر تقویت می‌شود.

وی از همراهی خوب مردم، دولت و مجلس در کمک به نیازمندان قدردانی کرد و گفت: دولت و مجلس در سال گذشته در مصوبه‌ای مستمری مددجویان معیشت بگیر را سه برابر افزایش داد و امسال نیز بیشتر خواهدشد.

فتاح بیان کرد: باید بجایی برسیم که مددجویان به ادارات مراجعه نکنند بلکه به خانه‌های آنان رفته و مشکلات آنان را حل کنیم.

وی گفت: بالاترین کار در نظام اسلامی تکریم مردم است و اگر در نظام اداری اخلاق اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم بخش بزرگی از مشکلات مردم وجامعه خوبخود حل خواهدشد.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.

منبع: ایرنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.