کد مطلب: ۲۸۳۸۴۰

قیمت دلار در آستانه شروع تحریم‌های جدید

قیمت دلار در آستانه شروع تحریم‌های جدید

دو روز مانده به شروع تحریم‌‌های جدید و از سوی دیگر رونمایی از بسته ارزی دولت، قیمت دلار در بازار روندی نزولی به خود گرفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار آزاد امروز (شنبه 13 مرداد ماه سال 1397) 10 هزار و 800 تومان گزارش شده است. این نرخ را خبرگزاری فارس گزارش داده که نسبت به آخرین نرخ اعلامی پیش از این 200 تومان کاهش یافته است.

بازار دلار در فردوسی

قیمت دلار در بازار ایران هر روز نرخ متفاوتی را پشت سر می‌گذارد و امروز نیز روز خاصی به نظر می‌رسد برای بازار ارز باشد.

قیمت دلار بازار

قیمت دلار در ایران چند است؟ این سوالی است که پاسخ آن هر روز متفاوت از روز دیگر است. اما امروز شنبه 11 مرداد ماه، دو روز مانده به شروع تحریم‌ها و اعلام جزئیات بسته ارزی ایران، این نرخ 10 هزار و 800 تومان گزارش شده است.

این درحالیست که قیمت دلار اعلامی بانک مرکزی 4412 تومان بوده است. در واقع برخلاف روند صعودی دلار اعلامی بانک مرکزی، قیمت دلار در بازار آزاد نزولی گزارش شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، دلار 10 هزار و 800 تومانی در بازار آزاد در حالی است که قیمت دلار بانک مرکزی امروز 4412 تومان اعلام شده است.

قیمت دلار در آینده

در حالی قیمت دلار توسط فارس امروز 10 و 800 تومان گزارش شده که پیش‌بینی کارشناسان حاکی از تداوم روند نزولی این نرخ است. با این حال در این روزهای پرنوسان دلار پیش‌بینی کارشناسان از نرخ دلار چندان کار آسانی نیست.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.