کد مطلب: ۸۰۵۷۸۳

خودرو جدید سایپا نیمه دوم سال به تولید انبوه می‌رسد

خودرو جدید سایپا نیمه دوم سال به تولید انبوه می‌رسد

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، در تشریح برنامه‌های این گروه خودروسازی برای سال جاری، از ظهور محصول جدید سایپا خبر داد و ضمن اعلام اینکه خودروی سهند مرداد ماه وارد خط تولید می‌شود و خودروی اطلس نیمه دوم سال به تولید انبوه می‌رسد، از نخستین موتور ۱۶ سوپاپ تولید سایپا رونمایی و زمان تحویل اولین خودروهای وارداتی را هفته آینده اعلام کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمدعلی تیموری در رابطه با هفت محصول جدید این گروه خودروسازی، وضعیت فعلی و زمان عرضه آن‌ها، تشریح کرد: اطلس ما که سال گذشته وعده عرضه آن برای سال جاری داده شد، اکنون در تعداد کم به صورت هفتگی تولید می‌شود و در نیمه دوم سال به تولید انبوه روزانه ۳۰۰ دستگاه خواهیم رسید؛ خودروی اطلس همه استانداردها را پاس می‌کند، تولید آن آغاز شده است.

وی افزود: خودروی سهند که با لوگو پارس‌خودرو عرضه خواهد شد، مرداد ماه تولید آن اغاز می‌شود و در نیمه دوم سال به تولید انبوه خواهد رسید. خودروی کادیلا یا همان p ۹۰ که جزو محصولات جدید خواهد بود در ماه های آینده به تولید انبوه خواهد رسید. روی همین پلتفرم یک ون روس‌ها خواهند داشت و تولید ون فعال خواهد شد. خط تولید در پارس‌خودرو که همان خط تولید ساندرو است روزانه ۵۰۰ دستگاه تولید می‌شد، به روز شده و آماده است و احتمالا از آذر ماه فعال خواهد شد.

تیموری گفت: موتور به‌کار رفته در تولید این خودرو از موتور K۴ که موتور L۹۰ و ساندرو بود، توان بیشتر و کیفیت بالاتر دارد و با توجه به استاندارد یورو ۵ از آلایندگی کمتری برخوردار است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.