کد مطلب: ۸۰۹۰۱۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه ساینا S در سامانه یکپارچه/ سود ۱۱۰ میلیون تومانی خرید ساینا

عرضه ساینا S در سامانه یکپارچه/ سود 110 میلیون تومانی خرید ساینا

ساینا S در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو عرضه می‌شود. اختلاف قیمت بازار و کارخانه این خودرو تحت تاثیر نوسانات قیمتی به 110 میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت خودروسازی سایپا در مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه اقدام به عرضه ساینا S کرده است. این خودرو در درب کارخانه 248 میلیون تومان قیمت دارد. این درحالی است که این خودرو در بازار آزاد با قیمت 358 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

به عبارتی دیگر، شرکت‌کنندگان در طرح فروش سامانه یکپارچه با خرید ساینا S می‌توانند حدود 110 میلیون تومان سود کسب کنند.

مشخصات فنی ساینا S

پیشرانه‌ای که چند سالی است شرکت سایپا در اکثر محصولات خود استفاده می‌کند، موتور M15 است. این پیشرانه همان پیشرانه ارتقا یافته خودروی پراید است که تولید نسخه سدان آن، چند سالی است توسط سایپا متوقف شده.

پیشرانه M15 یک موتور چهارسیلندر تنفس طبیعی با حجم 1.5 لیتر است که در نسخه دنده‌ای، از طریق گیربکس 5 سرعته، نیروی تولیدی را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. اما اخیرا سایپا خبر از عرضه ساینا دنده اتومات می‌دهد که به احتمال قوی، یک گیربکس CVT ضعیف باشد.

به لطف استاندارد آلایندگی یورو 5 و دریچه گاز برقی که روی تیپ‌های جدیدتر این خودرو قرار گرفته است، مصرف بنزین افزایش قابل توجهی داشته است.

برای مطالعه بیشتر، خبر چگونه در سامانه یکپارچه خودرو ثبت‌نام کنیم؟ را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.