کد مطلب: ۸۰۳۵۱۴

تحویل پیش از موعد خودروهای سامانه یکپارچه از امروز

تحویل پیش از موعد خودروهای سامانه یکپارچه از امروز

امروز (شنبه، ۹ اردیبهشت) در مراسمی در محل شرکت آپکو، تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی طرح فروش یکپارچه به مشتریان آغاز شد که پیش از موعد مقرر است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در مرحله نخست ثبت نام سامانه یکپارچه حدود ۹۳۰هزار نفر در طرح فروش خودروسازان مشارکت داشتند که تخصیص خودرو به همگی آنان انجام شده است.

امروز و در مراسمی با حضور "کیانوش پورمجیب" قائم‌مقام اجرایی شرکت ایران‌خودرو، تحویل نخستین خودروهای ثبت‌نامی در این طرح به مشتریان انجام شد که پیش از موعد مقرر اتفاق افتاده است.

با توجه به برنامه افزایش تولید خودروسازان و همچنین عرضه محصولات جدید اعلامی از سوی خودروسازان، دور بعدی عرضه بزرگ خودرو بر مبنای اعلام زمان‌بندی تحویل به همه متقاضیان، در ۱۶ اردیبهشت اعلام می‌شود.

به گفته "عبدالله توکلی لاهیجانی" مدیرکل صنایع خودروی وزارت صمت، در این دوره نیز مطابق روال گذشته ضروری است تا متقاضیان در موعد اعلامی مقرر مبلغ مدنظر را در حساب شخصی وکالتی خود مسدود کنند تا امکان ثبت در طرح مذکور فراهم آید که زمانبندی و جزئییات اجرای طرح نیز متعاقبا اعلام می‌شود.

با ادامه سیاست تولید کامل، تولید خودروی سواری و وانت در فروردین سال جاری در گروه سایپا به ترتیب با رشد ۴۴ و ۳۲ درصدی و در گروه ایران خودرو به ترتیب با رشد ۶۳ و ۳۲۲ درصدی و همچنین در بخش خصوصی به ترتیب با رشد ۷۲ و ۱۹۸ درصدی همراه بوده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.