خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۳۷۱۲

چانگان‌های وارداتی امروز ترخیص می‌شوند

چانگان‌های وارداتی امروز ترخیص می‌شوند

تا پایان وقت اداری امروز اولین محموله رسمی چانگان های وارداتی ترخیص می شوند. به این ترتیب پس از مدت ها، دوباره فرایند ترخیص رسمی خودروها از گمرکات کشور آغاز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اولین محموله ترخیصی چانگان های وارداتی به کراس اوور CS35 پلاس مربوط می شود. پیش از این مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، فرایند خرید CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ را طی کرده بودند و حال بر اساس زمان بندی های وزارت صمت، فرایند ترخیص این خودروها آغاز شده است.

لذا باید در روزهای آینده منتظر باشیم و ببینیم که در چه مدتی مجوز شماره گذاری این کراس اوورهای چینی و وارداتی از سوی پلیس صادر می شود. با توجه به اطلاعات به دست آمده، اولین فرایند ترخیص رسمی خودروهای وارداتی از گمرک آپرین آغاز خواهد شد.

چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ به پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است و ۱۵۸ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی CS35 پلاس می رساند.

فرمان کمکی برقی، جلو آمپر یکپارچه با مالتی مدیا، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات چانگان CS35 پلاس تیپ ۳ است.

گفته می شود که CS35 تیپ ۲ فاقد سقف پانوراما بوده و تعداد کیسه هوای کمتری را هم دارد. همچنین رینگ آلومینیومی تیپ ۳ چانگان CS35 پلاس ۱۸ اینچی است و در تیپ ۲ از رینگ ۱۷ اینچی استفاده می شود.

فیات در انتظار ترخیص

واردات خودرو هم اکنون در حال انجام است به طوری که پیگیری خبرنگار ما از مسئولان امر حاکی از آن است که علاوه بر خودروهای چینی خودروهای کره‌ای و ایتالیایی نیز ثبت سفارش شده و در انتظار ترخیص هستند.

ظاهراً ۸۰۰ خودرو خارجی ثبت سفارش شده تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ به گمرک رسیده است که این خودروها شامل چانگان، فیات، زوتی و النترا هستند که به زودی بعد از ترخیص چانگان خودروهای دیگر نیز از گمرک خارج می‌شوند.

براساس پیگیری‌های صورت گرفته امروز نیز ۵۳ دستگاه خودروی چانگان از گمرک ترخیص شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.