کد مطلب: ۸۰۷۶۵۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

چه خودروهایی در سامانه یکپارچه مرحله دوم عرضه می‌شوند؟

ثبت‌نام نوبت دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. اما در این مرحله از طرح فروش خودرو چه خودروهایی عرضه می‌شوند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت‌نام نوبت دوم طرح فروش در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو روز 20 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود و متقاضیان می‌توانند از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت نسبت به افتتاح حساب وکالتی اقدام کنند. براساس اعلام سامانه یکپارچه متقاضیان می‌توانند از امروز خودروهای عرضه‌شده را در سامانه مشاهده کنند.

اما چه خودروهایی در این نوبت از طرح فروش عرضه می‌شوند؟

در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که هنوز خودروهای عرضه‌شده در نوبت دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو مشخص و اعلام نشده است. اما به نظر می‌رسد خودروهایی که در نوبت قبلی نیز عرضه شدند، در این نوبت از فروش خودرو نیز حضور داشته باشند. اما در این نوبت ایران خودرو تنها در طرح فروش ویژه مادران و با خودروهای متفاوت حضور دارد.

خودروهای عرضه‌شده در سامانه یکپارچه خودرو

در مرحله اول، شرکت سایپا شاهین جی، کوییک آر اتوماتیک و دستی، کوییک اتوماتیک و کوییک اس را به صورت تحویل 90 روزه عرضه کرد که احتمال می‌رود در این مرحله نیز همین محصولات عرضه شود.

محصول آرین پارس موتور در طرح یکپارچه خودرو، لاماری بود و احتمالا این دوره هم همین خودرو عرضه شود. فردا موتور هم با سه خودروی Fmc-sx5، Fmc-t5 و Suma m4 در نوبت قبلی این طرح شرکت کرد. تیارا، محصول مکث موتور بود و گروه خودروسازی ایلیا هم خودروی دایون Y5را عرضه کرد.
کرمان موتور هم با چهار محصول KMC، T8، جک S5 و جک S3 وارد طرح یکپارچه خودرو شد.

آریزو 6 پرو اکسلنت، آریزو 5 توربو، تیگو 8 پرو مکس، ایکس 22 پرو، ایکس 55 پرو، تیگو 7 پرو اکسلنت و تیگو 8 پرو هم 7 محصول مدیران خودرو برای طرح یکپارچه بود.

ایران خودرو نیز برای طرح مادران سه خودروی دنا پلاس اتوماتیک با موتور شارژ، پژو ۲۰۷ اتوماتیک و سورن پلاس دوگانه‌سوز را عرضه کرد که متقاضیان این طرح می‌توانستند با واریز کمتر از ۵۰ درصد بهای قیمت کارخانه ثبت نام خود را انجام دهند و هنگام تحویل که شهریورماه ۱۴۰۲ است مابقی وجه را پرداخت کنند.

برای مطالعه بیشتر، خبر اعلام زمان افتتاح حساب وکالتی را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.