خبر مهم:

کد مطلب: ۸۰۳۷۴۴

افزایش قیمت کارخانه جک j۴ / سیگنال افزایش قیمت بازاری خودرو؟

افزایش قیمت کارخانه جک j4 / سیگنال افزایش قیمت بازاری خودرو؟

شرکت کرمان موتور به عنوان مونتاژ کار خودروی جک j4، قیمت جدید محصولات خود را منتشر کرد. طبق قیمت‌های جدید، جک j4 آپشنال افزایش قیمت 200 میلیونی را تجربه کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، همه شرکت‌های خودروسازی در سال جدید افزایش قیمت‌را تجربه کرده‌اند. شرکت کرمان موتور نیز از این قاعده مستثنی نیست.

این شرکت در تاریخ 29 فروردین ماه 1402 لیست جدید قیمت محصولات خود را اعلام کرد که طبق این لیست، همه محصولات کرمان موتور افزایش قیمت شدیدی را تجربه کردند. قیمت‌های جدید و میزان افزایش قیمت نسبت به قبل به شرح زیر است.

قیمت کرمان موتور

می‌بینیم که خودروی جک j4 آپشنال که پایین‌ترین مدل از محصولات کرمان موتور محسوب می‌شود، افزایش قیمت 200 میلیونی را تجربه کرده که واقعا زیاد است.

خوش‌بختانه افزایش قیمت درب کارخانه محصولات، در این بازه 10 روزه تاثیری بر افزایش قیمت بازاری جک J4 آپشنال نذاشته و این خودرو کاهش قیمت را نیز تجربه کرده. امید است با افزایش عرضه کرمان موتور، ثبات قیمتی خودروها حفظ شود.

قیمتی جک J4 آپشنال

موج جدید گرانی خودرو در راه است؟

این افزایش قیمت خودروها در کارخانه به‌همراه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت و نوسان‌های ارزی، می‌تواند سیگنال جدیدی برای افزایش قیمت به بازار خودرو بدهد.

اما با این حال خودروسازان داخلی قول افزایش تیراژ و عرضه پیوسته خودرو به بازار را داده و اعلام کردند جلوی افزایش قیمت خودرو از سمت کمبود عرضه را خواهند گرفت.

بررسی اجمالی جک j4 آپشنال

جک J4 از همان موتور 1.5 لیتری تنفس‌ طبیعی با 4 سیلندر و 16 سوپاپ استفاده می‌کند که قبلا آن ‌را روی جک J5 می‌دیدیم. این سدان از یک گیربکس اقتصادی CVT استفاده می‌کند که باعث می‌شود تعویض دنده‌ها به‌آرامی اما با تاخیر انجام پذیرد.

در سری قدیمی، ترمز چرخ‌های عقب J4 از نوع کاسه‌ای بود که در مدل جدید با ترمزهای دیسکی جایگزین شد. همچنین وجود سیستم کنترل پایداری یا ESP در مدل‌های جدید امنیت رانندگی را بیش از پیش کرده‌ است.

خودروی J4 انتخاب آن دسته از افرادی است که شتاب و قدرت موتور چندان برایشان اهمیت نداشته و تنها به دنبال خودرویی می‌گردند که از سواری قابل قبولی برخوردار باشد. همچنین قیمت آن نسبت به رقبا بالا نبوده و آپشن‌های متعددی نسبت به ایرانی‌های بازار داشته باشد.

برای مطالعه بیشتر صفحه اخبار خودرو تجارت‌نیوز را دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.