کد مطلب: ۸۱۶۷۰۹

آخرین مهلت برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه/ قیمت بعضی خودروها اعلام نشد

آخرین مهلت برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه/ قیمت بعضی خودروها اعلام نشد

امروز آخرین روز برای انتخاب اولویت در سامانه یکپارچه بود و با این وجود برخی خودروها بدون قیمت بودند. این موضوع باعث سردرگمی خریداران خودرو شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز چهارشنبه 10 خرداد آخرین روز انتخاب اولویت در سامانه یکپارچه خودرو بود و با این وجود بعضی از خودروسازها هنوز قیمتی اعلام نکرده‌اند.

سردرگمی مردم برای خرید خودرو در سامانه یکپارچه همچنان ادامه دارد. هفته گذشته بسیاری از شرکت‌های خودروهای مونتاژی، متقاضیان را مجبور کردند تا قیمتی که خودشان اعلام کرده‌‌اند را بپردازند و بسیاری از خودروسازان هنوز زیر بار قیمت‌های شورای رقابت نرفته‌اند.

امروز هم بسیاری از متقاضیان برای انتخاب اولویت، وارد سامانه یکپارچه شدند ولی برخی از خودروها بدون قیمت بودند و عدم اعلام قیمت برخی از خودروها در سامانه یکپارچه آن‌هم در روز آخر ثبت نام با انتقاد شدیدی رو به رو شد.

چندی پیش یک مقام مسئول در شورای رقابت گفته بود این خودروها جدید هستند لذا صورت مالی از قبل نداشته‌اند که سازمان حمایت براساس آن قیمت‌ها را بسنجد بنابراین بررسی قیمت‌ آن‌ها زمان‌بر است.

اما مخاطبان می‌گویند وقتی پول ما یک‌ماه بلوکه شده آیا حق این را نداریم که بدانیم خودرویی که می‌خواهیم خریداری کنیم قیمتش چند است و کی تحویل داده می‌شود.

از طرفی مخاطبان نمی‌دانند خودروهای مونتاژی بالاخره با قیمت‌های شورای رقابت به فروش می‌رود یا خیر و به همین دلیل همچنان سردرگمی خریداران خودرو برای خرید ادامه‌دار است.

درحالی‌که امروز آخرین فرصت انتخاب ۵ اولویت در سامانهٔ یکپارچه است اما هنوز قیمت چند خودروی سایپا و همچنین بعضی خودروهای مونتاژی اعلام نشده است.

منبع: فارس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بعد از آزاد کردن پول بلوکه شده قیمت رو افزایش میدن….ضمن اینکه کد ملی فرد در سامانه ثبت و مالیات سنگین عایدی بر سر مایه دریافت میکنن وبه رو تحویل میدن تازه اگه ماشینی در کار باشه