کد مطلب: ۸۱۰۴۱۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت خودرو امروز ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲/ ریزش جزئی نرخ مونتاژی‌ها در بازار

قیمت خودرو امروز 25 اردیبهشت 1402/ ریزش جزئی نرخ مونتاژی‌ها در بازار

قیمت خودرو امروز، ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲، نوسان جزئی را تجربه کرد و در گروه مونتاژی‌ها با اندکی کاهش همراه شد. اما کارشناسان معتقدند قیمت‌ها در ماه‌های آینده در مدار صعودی حرکت می‌کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت خودرو امروز، 25 اردیبهشت ۱۴۰۲، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت کارنامه با تغییراتی مواجه شد.

قیمت خودرو در هفته‌های گذشته تحت تاثیر ثبات نسبی در نرخ ارز و همچنین برگزاری مرحله دوم طرح فروش خودرو در سامانه یکپارچه روند کاهشی به خود گرفت. اما این روند ادامه‌دار نبود و بازار مجدداً شاهد افزایش قیمت‌ها شد. غیبت تعدادی از خودروسازان، به‌ویژه ایران خودرو، در مرحله دوم طرح فروش سامانه یکپارچه و عرضه تعداد محدودی خودرو نسبت به مرحله قبلی، یکی از عوامل بازگشت بازار به مدار صعودی شناخته می‌شود.

در این میان باید این نکته را یادآور شد که افزایش قیمت‌ها در حال حاضر محدود به خودروهای داخلی است. قیمت خودروهای مونتاژی و خارجی طی روزهای گذشته تحت تاثیر بلاتکلیفی‌ بر سر تعیین قیمت‌های نهایی در درب کارخانه با نوساناتی همراه است.

در سایت‌های خرید و فروش، قیمت خودرو در لحظه نگارش این گزارش به این شرح ثبت شده است:

قیمت پراید ۱۳۱ در روزهای گذشته تغییر قیمتی را تجربه نکرد و در نرخ ۳۵۰ میلیون تومان ثابت ماند. این درحالی است که پراید ۱۱۱ قیمت ۳۶۰ میلیون تومان را به ثبت رساند.

قیمت پژو پارس LX TU5 ، ساخت ۱۴۰۱ که در ماه‌های گذشته جهش چشم‌گیری را تجربه کرده بود و تا ۷۱۰ میلیون تومان پیش رفته بود، امروز 25 اردیبهشت ماه با کاهش پنج میلیون تومانی نسبت به روز گذشته، نرخ ۶۷۴ میلیون تومان را ثبت کرد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما ۱۴۰۱ که یکی از محصولات پرطرفدار بازار است، امروز دو میلیون تومان ارزان و در نرخ ۵۹۰ میلیون تومان عرضه شد.

قیمت تارا اتوماتیک که مدل ۱۴۰۲ آن به‌تازگی وارد بازار شده است، امروز یک میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در نرخ ۹۳۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت خودرو داخلی

قیمت خودروهای خارجی و مونتاژی

قیمت ام وی ام X22 PRO به یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسید.

قیمت جک J4 ساخت 1402 ۱۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و نرخ ۹۵۰ میلیون تومان را به ثبت رساند.

قیمت فردا SX5 هیبرید ساخت 1401 اما امروز، دوشنبه، با ورود به کانال یک میلیارد تومانی، نرخ یک میلیارد و 400 میلیون تومان را در کارنامه خود ثبت کرد.

قیمت خودرو خارجی

برای مطالعه بیشتر، خبر خرید کدام خودرو از سامانه یکپارچه سود بیشتری دارد؟ را در تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    این خبر هرروز همینه؟!

  • ناشناس

    ازمدیران خودرو خواهش میکنم توی مرحله ی دوم یکپارچه شرکت کنند بخداداروندارمونوفروختیم تاثبت نام. کنیم خواهش میکنیم