کد مطلب: ۸۰۶۳۱۱

واردات ۱۰۰ هزار چانگان در سال جاری

واردات 100 هزار چانگان در سال جاری

مجری طرح واردات خودرو وزارت صمت می‌گوید که با برطرف شدن موانع و تامین ارز موردنیاز، در سال جاری حتی امکان واردات ۱۰۰ هزار دستگاه چانگان نیز وجود دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مهدی ضیغمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ما در مجموعه وزارت صمت، به اندازه توانمان و حتی بیشتر از ظرفیت‌ها تلاش کردیم که موانع واردات خودرو کنار برود که خوشبختانه در این زمینه اقدامات خوبی انجام شد و چند روز قبل نخستین محموله از این خودروهای وارداتی که محصولات چانگان هستند، ترخیص شد و شرکت سایپا در روزهای آینده محموله‌های جدیدتری از این خودرو را نیز ترخیص خواهد کرد. یک مدل از خودرو هیوندای نیز در صف ترخیص قرار دارد.

وی با بیان اینکه جزئیات زمان عرضه نهایی به متقاضیان را شرکت سایپا و دیگر واردکنندگان اعلام می‌کنند، بیان کرد: ما می‌توانیم به مردم این اطمینان را بدهیم که از طرف وزارت صمت تمام اقدامات لازم انجام شد، قوانینی که بعضا چند دهه از تصویب آنها می‌گذشت به روزرسانی شد و تلاش کردیم راهی را باز کنیم که در سال‌های آینده نیز قابل استفاده باشد. بخشی از علت تاخیر به نیاز برای تامین استانداردهای لازم باز می‌گشت و با طی شدن این فرایند، می‌توان انتظار داشت که روند واردات خودرو به کشور تسریع شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.