فونیکس - هدر اخبار
کد مطلب: ۷۶۶۸۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ویزا تعهد خود به فناوری ارز دیجیتال را حفظ می‌کند

ویزا تعهد خود به فناوری ارز دیجیتال را حفظ می‌کند

ویزا تعهد خود به ارز دیجیتال را همچنان حفظ کرده و بر اساس گزارش‌های اخیر، این غول صنعت پرداخت قصد دارد به دلیل شرایط نامشخص بازار، این روند را ثابت نگه‌ دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، کوی شفیلد، معاون ویزا و رئیس بخش ارز دیجیتال، در توییت اخیر خود گفت که این شرکت قصد دارد به کار بر روی استراتژی کریپتوی خود ادامه دهد و همکاری‌های جدیدی را با شرکت‌هایی که در حوزه دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کنند، آغاز کند.

وی در ادامه گفت: ما به همکاری با شرکت‌های ارز دیجیتال برای بهبود رمپ‌های روشن و خاموش فیات و همچنین پیشرفت در نقشه راه محصولمان برای ساخت محصولات جدیدی که می‌توانند پرداخت‌های استیبل‌کوین را به روشی امن، سازگار و راحت تسهیل کنند، ادامه می‌دهیم.

شفیلد همچنین افزود: سقوط اخیر ارزهای دیجیتال دیدگاه این شرکت را نسبت به دارایی‌های دیجیتال تغییر نداده است. آنها همچنان بر این باورند که ارزهای دیجیتالی با پشتوانه فیات که بر روی بلاکچین‌های عمومی اجرا می‌شوند که اشاره‌ای به استیبل‌کوین‌ها است، این پتانسیل را دارند که نقش مهمی در اکوسیستم پرداخت ایفا کنند.

این اظهارات اندکی پس از گزارش رویترز منتشر شد که ادعا می‌کرد هر دو شرکت ویزا و مسترکارت تصمیم گرفته‌اند به دلیل شرایط نامشخص بازار، راه‌اندازی محصولات و خدمات مرتبط با ارز دیجیتال خود را به تعویق بیندازند. گفتنی است که شفیلد این گزارش را تکذیب کرد.

ویزا و مسترکارت برنامه‌های بزرگی برای ارز دیجیتال داشتند

هر دو ویزا و مسترکارت در سال‌های گذشته شدیدا به دنبال فرصت‌هایی در فضای کریپتو بودند. این دو، برنامه‌های بزرگی برای ارزهای دیجیتال داشتند و آن را به عنوان انقلاب بزرگ بعدی در امور مالی و پرداخت تبلیغ می‌کردند.

در اوایل سال جاری، ویزا اعلام کرد که قصد دارد به مشتریان این امکان را ارائه دهد تا دارایی‌های دیجیتال را به ارزهای فیات در پلتفرم خود تبدیل کنند.

در اواسط فوریه، این شرکت اعلام کرد که با Wirex، یک پلتفرم پیشرو پرداخت رمزنگاری، همکاری می‌کند که به Wirex اجازه می‌دهد تا کارت‌های نقدی و پیش‌پرداخت را با قابلیت رمزنگاری به بیش از ۴۰ کشور صادر کند.

مت وود، رئیس مشارکت‌های دیجیتالی ویزا در آسیا، در بیانیه‌ای مطبوعاتی با اعلام این همکاری گفت: ویزا می‌خواهد با اتصال ارزهای دیجیتال با شبکه بانک‌ها و بازرگانان، گزینه‌های پرداخت بیشتری را برای مصرف‌کنندگان فراهم کند.

به طور مشابه، مسترکارت نیز اخیرا همکاری خود با پروتکل پرداخت Web3 Immersve را اعلام کرده است تا در ادامه به کاربران امکان پرداخت‌های رمز ارزی را در دنیای دیجیتال، فیزیکی و دنیای متاورس بدهد. این شرکت قصد داشت از پروتکل‌های غیرمتمرکز برای تسویه تراکنش‌های ارز دیجیتال که پرداخت مسترکارت را می‌پذیرند، استفاده کند.

همانطور که در اکتبر سال گذشته گزارش شد، مسترکارت اعلام کرد: دارایی‌های رمزنگاری پتانسیل تغییر زیرساخت مالی را دارند و پنج حوزه کلیدی را که می‌توانند به تبدیل ارزهای دیجیتال به روشی روزمره برای پرداخت کمک کنند، ترسیم کرد.

در آن زمان، Raj Dhamodharan، معاون اجرایی دارایی دیجیتال و محصولات بلاکچین و مشارکت‌های دیجیتال در Mastercard، گفت: به زودی ما قادر خواهیم بود ارز دیجیتال را به همان اندازه پرداخت‌های با کارت اعتباری خرج کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.