کد مطلب: ۸۱۷۵۷۶

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

استخراج ارز دیجیتال بدون دستگاه ماینر!

استخراج ارز دیجیتال بدون دستگاه ماینر!

استخراج ارز دیجیتال از راه دور و به وسیله فناوری ابری امکان‌پذیر شده است. سه پلتفرم ابری اکنون برای استخراج رمز ارز به کار گرفته می‌شوند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بسیاری از کاربران به علت هزینه بالای انرژی، راه‌اندازی، تهویه و مکان مناسب، از انجام فرایند استخراج رمز ارز دوری می‌کنند. موانع گوناگون از سوی دولت‌ها نیز بر سر راه استخراج‌کنندگان ارز دیجیتال قرار دارد. از این رو شیوه‌های نوین استخراج رمزارز بدون نیاز به هزینه دستگاه ماینر و تجهیزات ماینینگ در حال پدیدآمدن هستند. یکی از این روش‌ها استخراج ابری است که توسط پلتفرم‌های مختلف به علاقه‌مندان عرضه می‌شوند.

شرکت IDMining

IDMining از اولین شرکت‌هایی به شما می‌رود که سرویس استخراج ابری ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار داده است. پس از چندین سال فعالیت، هم‌اکنون این شرکت صاحب پنج مزرعه استخراج در سراسر دنیاست. همچنین بیش از 490 هزار کاربر از بیش از 200 کشور از خدمات این شرکت استفاده می‌کنند.

آیدی‌ماینیگ انرژی مورد نیاز خود را توسط فناوری‌های تجدیدپذیر همچون برق خورشیدی و بادی تامین می‌کند. این فناوری موجب کاهش هزینه‌های مالی و زیست‌محیطی می‌شود. از این رو کاربران با خیال آسوده به دور از سروصدا و با کمترین آسیب به طبیعت می‌توانند اقدام به استخراج ارز دیجیتال کنند. با استفاده از آیدی‌ماینینگ تنها تجهیزات مورد نیاز کاربران جهت استخراج، گوشی موبایل برای عقد قرارداد ماینینگ با این شرکت است.

در جدول زیر می‌توانید تعدادی از قرارداد‌های استخراج این پلتفرم را مشاهده کنید:

قراردادهای استخراج ارز دیجیتال

پلتفرم Hashflare

Hashflare یکی دیگر از پلتفرم‌های محبوب استخراج ابری به شمار می‌رود. ضمن بهره‌مندی از امکان اخذ روزانه سود، قرارداد‌های منعطف گوناگونی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در هش‌فلر کاربران قادر به شخصی‌سازی مدت‌زمان و قدرت هش دلخواه خود جهت استخراج ارز دیجیتال هستند. سخت‌افزار قدرتمند و قابل اعتماد این پلتفرم در کنار رابط کاربری ساده و دلنشین، مناسب تمامی علاقه‌مندان است. همچنین پشتیبانی قدرتمند این پلتفرم به نکات مثبت آن می‌افزاید.

Hashflare Cloud Mining Service

شرکت Eobot

شرکت Eobot خدمات استخراج ارز دیجیتال ابری را با بیشترین انعطاف و کمترین هزینه در اختیار کاربران سراسر دنیا قرار می‌دهد. با این پلتفرم، کاربران قادر به استخراج ارزهای متعددی همچون بیت‌کوین خواهند بود. این شرکت امکان استفاده همزمان از GPU و CPU را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. امکان زیر نظر گرفتن زنده فعالیت‌ استخراج نیز توسط این پلتفرم امکان‌پذیر است. کارمزد پایین این پلتفرم در کنار سهولت استفاده، آن را به گزینه‌ای مطلوب بدل می‌کند.

Eobot Mining Platform

آخرین اخبار و تحلیل‌های حوزه رمزارز را در بخش ارز دیجیتال دنبال کنید.

سلب مسئولیت: توجه داشته باشید که بسیاری از پروژه‌ها در فضای بازار رمزارز می‌توانند منجر به ضرر سرمایه‌گذار شوند و برخی نیز جزئی از یک پروژه کلاهبرداری باشند. از این رو، پیش از سرمایه‌گذاری در پروژه‌ها و یا استفاده از پلتفرم‌های رمزارزی، تحقیقات لازم را به‌ عمل آورید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    استخراج ابری چیزی جز یه دروغ نیست

  • ناشناس

    سلام تحقیق کردم همه میگن کلاهبرداری هست
    نظر شما چیست؟

  • نگین

    کلاهبرداری هست و توسط افرادی از ایران مدیریت میشود، ۵۰ میلبون منو خوردند.

  • ناشناس

    با اون مقدار سودی که نوشته قطعا کلاهبرداری هستش.

  • مجید

    عزیز من تمامی استخراج ابری ها کلاهبرداری پانزی به حساب میان
    اینو چند ساله همه می‌دونن

  • ahmad

    من خودم استخراج ماین میکنم با دستگاه هرچند قیمتها پایین هست اما پولی که میده دیگه صدرصدی هست

    • ناشناس

      سلام. دستگاه ماینر از کجا می تونم بخرم؟ معتبر