خبر مهم:

کد مطلب: ۷۴۰۷۷۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

بیت‌ کوین؛ رمزارز مورد اعتماد مردم روسیه

بیت‌ کوین؛ رمزارز مورد اعتماد مردم روسیه

حدود هشت نفر از هر 10 نفر بیت‌ کوین را معتبرترین دارایی رمزارزی می‌داند. همچنین حدود یک سوم از این تعداد بیان کردند که حداقل یک بار از رمزارزها استفاده کرده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نتایج یک نظرسنجی که توسط صرافی رمزارز روسی، Bitbanker، و Cupli Surveys انجام شده است، با حدود 1500 نفر از افراد بالای 18 سال از تمام مناطق مختلف روسیه صحبت کرده‌اند.

اعتماد به رمزارزها بین مردم روسیه

در حالی که 78 درصد از آن‌ها اظهار داشتند که بیت‌ کوین یک رمزارز قابل اعتماد است، 36 درصد بیان کردند که به تتر (USDT) نیز اعتماد دارند. همچنین 35٪ گفتند که فکر می‌کنند اتریوم (ETH) مورد اعتماد است.

این در حالی است که 29 درصد از پاسخ دهندگان حداقل یک بار از ارز دیجیتال استفاده کرده‌اند. گفتنی است، حدود 51 درصد این گروه، دلیل اصلی خرید رمزارز را محافظت از پس انداز خود عنوان کردند. درصد باقی‌مانده نیز امیدوار هستن تا از طریق معاملات کریپتو کسب درآمد کنند.

اما تقریباً یک سوم از کسانی که تجربه مرتبط با رمزارزها را داشتند، بیان کردند که از توکن‌ها به عنوان ابزاری برای ارسال پول به کیف‌پول دیگران استفاده نمودند.

با کمال تعجب، حدود 26 درصد گفتند که از رمزارزها برای پرداخت کالا و خدمات استفاده می‌کنند، هرچند که استفاده از رمزارز به عنوان ابزار پرداخت در روسیه غیرقانونی شده است.

مشتاقان بیت‌کوین باسوادتر می‌شوند؟

نشانه‌هایی وجود دارد که در میان بخشی از روس‌ها که از ارز دیجیتال استفاده می‌کنند، بسیاری از آن‌ها کاربران حرفه‌ای هستند. محققان خاطرنشان کردند: بیشتر پاسخ دهندگان بیان کردند که از چندین کیف‌پول استفاده می‌کنند. همچنین 14 درصد از این گروه اظهار داشتند که کوین‌های خود را به جای کیف‌پول‌های صرافی، در والت‌های سرد نگهداری می‌کنند.

در حالی که اکثریت قریب به اتفاق گفتند که دارایی‌های رمزنگاری آنها نسبتاً متوسط است، تقریباً 10 درصد آن‌ها گفتند که بین 7000 تا 14000 دلار کوین دارند. و 2.3 درصد گفتند که دارایی‌های رمزارزی آنها بیش از 14000 دلار ارزش دارد.

در اوایل این ماه، وزیر دولت روسیه اظهار داشت که استخراج‌کنندگان داخلی کریپتو اکنون توسط ارائه‌دهندگان برق نظارت می‌شوند و در ادامه نیز مجبور به پرداخت نرخ صنعتی برای انرژی مورد نیازشان هستند. گفتنی است، لایحه قانونی شدن بخش ماینینگ صنعتی هنوز می‌تواند قبل از پایان سال تصویب شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.