کد مطلب: ۷۵۳۹۸۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

عرضه استیبل کوین جدید کاردانو با نام Djed در هفته آتی/ احتمال افزایش قیمت کاردانو و کوتی

عرضه استیبل کوین جدید کاردانو با نام Djed در هفته آتی/ احتمال افزایش قیمت کاردانو و کوتی

پس از مدت‌ها انتظار، استیبل کوین جدید شبکه کاردانو با همکاری کوتی به نام Djed در هفته آینده عرضه خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پس از مدت‌ها انتظار، تاریخ استیبل کوین متعلق به شبکه کاردانو مشخص شده است. شبکه کاردانو در تاریخ پنجم بهمن ۱۴۰۱ اعلام کرده که استیبل کوین الگوریتمی کاردانو با نام Djed در هفته آینده به صورت رسمی عرضه خواهد شد. روز گذشته، صفحه توییتر شبکه COTI آپدیت جدیدی درباره پروژه استیبل کوین خود را منتشر کرد و اعلام کرد که عرضه Djed در هفته آتی خواهد بود.

احتمال افزایش قیمت ارزهای دیجیتال کاردانو و کوتی با عرضه Djed

پس از اعلام این خبر توسط کوتی، قیمت ارز دیجیتال این اکوسیستم حدود ۱۶ درصد رشد پیدا کرد. ارز دیجیتال COTI در حال حاضر با قیمت ۰.۱۰۱۵ دلار در بازار معامله می‌شود. در طی هفته گذشته، قیمت ارز دیجیتال کوتی از حدود ۰.۰۶ دلار در ۲۸ دی ۱۴۰۱ به ۰.۱۰ دلار در زمان نگارش این گزارش رسیده است. ارزش بازاری کوتی در حال حاضر بیش با ۱۱۲ میلیون دلار است.

پیش‌بینی می‌شود که قیمت کوتی با عرضه رسمی استیبل کوین Djed نیز مجددا افزایش پیدا کند. همچنین، در صورت موفقیت این پروژه و رشد تقاضا برای آن، ممکن است که افزایش قیمتی در ارز دیجیتال اکوسیستم کاردانو، یعنی آدا (ADA) مشاهده شود. ارز دیجیتال بومی کاردانو در حال حاضر با قیمت ۰.۳۵ دلار معامله می‌شود و در روز گذشته حدود ۷ دلار ریزش قیمت را تجربه کرده است.

افزایش قیمت COTI و استیبل کوین Djed

روند قیمت کوتی (COTI) در هفت روز گذشته (منبع: Coinmarketcap )

آشنایی با کوتی (COTI)

استیبل کوین Djed توسط اکوسیستم لایه اول COTI عرضه خواهد شد. کوتی (Coin of the Internet) یک شبکه غیربلاکچینی است که به‌ دنبال ایجاد بستری برای پرداخت‌های آنلاین است. پروژه کوتی برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ آغاز شد. این پلتفرم پرداخت نوین قابلیت‌هایی از جمله مقیاس پذیری، سادگی، سرعت و امنیت بالا و مقرون به صرفه بودن را دارد.

شبکه کوتی توانایی پردازش صد هزار تراکنش در هر ثانیه را با حفظ امنیت پرداخت‌ها دارد. استیبل کوین جدید شبکه کاردانو نیز به کمک کوتی (COTI) بر بستر شبکه کاردانو توسعه یافته است. از طرفی، به دلیل اینکه Djed یک ارز دیجیتال با قیمت ثابت است، می‌توان از آن برای سرمایه‌گذاری تقریبا بدون ریسک استفاده کرد.

کاربرد‌های استیبل کوین Djed

این استیبل کوین برای اهداف متفاوتی طراحی شده است. انجام عملیات پرداخت، وام، تسویه حساب و جایگزینی با سیستم بانکداری سنتی از اصلی‌ترین اهداف این استیبل کوین است. همچنین به دلیل اینکه این استیبل‌ کوین توانایی حفظ ارزش ۱:۱ را خواهد داشت، روشی مطمئن برای حفظ ارزش دارایی‌های خواهد بود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.