کد مطلب: ۶۹۲۱۰۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه میم‌‌ کوین‌‌هایی در روند صعودی هستند؟

چه میم‌‌ کوین‌‌هایی در روند صعودی هستند؟

میم‌ کوین‌ها مانند شیبا و دوج‌کوین در حال صعود در بازار ارز دیجیتال هستند، به خصوص شیبا که عملکرد مناسبی را بین ۱۰۰ ارز دیجیتال بازار نشان داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میم‌کوین‌های بازار کریپتو، همیشه پرطرفدار بوده‌است. در بین این میم‌کوین‌ها تنوع بسیاری وجود دارد. از میم‌کوین دوج گرفته تا بیبی دوج و شیبا. برخی از فعالان بازار کریپتو اعتقاد دارند، خرید این میم‌کوین‌ها می‌تواند در آینده سود بسیاری برای دارندگان خود داشته باشند. البته در مقابل هم مخالفان بسیاری وجود دارند.

1

شیبا (Shib)

میم‌کوین شیبا در هفته گذشته توانست در رتبه‌ی سوم ارزش بازاری قرار بگیرد. گفتنی است این رمزارز طی این مدت به طور متوسط ۱۰٪ رشد را تجربه کرده‌است. این موفقیت متوالی شیبا طولانی ترین موفقیت آن از زمان رالی و صعود شدید در شهریور و مهر سال گذشته است.

همچنین این اولین بار از ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ است که شیبا بالای سطح ۰٫۰۰۰۰۱۵ دلار مورد معامله قرار می‌‌گیرد. همچنین توسعه دهنده اصلی ارز شیبا، شیتوشی کوساما اعلام کرده است که ارز دیجیتال پایدار (استیبل کوین) غیرمتمرکز به نام SHI نیز به زودی به شبکه شیبا افزوده خواهد شد.

توییت ایلان ماسک

دوج‌کوین

دوج‌کوین نیز روند صعودی را این چند وقت در پیش گرفته‌است. گفتنی است این رمزارز چنین روندی را از فروردین ۱۴۰۱ تا اکنون تجربه نکرده بود. یکی از دلایل محبوبیت دوج‌کوین، توییت ایلان ماسک بود که باعث پامپ شدن شدید این رمزارز شد.

ایلان ماسک در توییت خود اعلام کرده بود که یکی از شرکت‌هایش، به نام بورینگ که شرکتی در زمینه ترابری زمینی است قصد دارد ارز دوج‌کوین را برای پرداخت مشتریان در ایستگاه های تازه تاسیس لاس وگاس در نظر بگیرد. او همچنین در توییت های دیگری نیز از این ارز حمایت کرد و اعلام کرد کمپانی تسلا نیز این ارز را مورد پذیرش قرار می‌دهد.

دلیل رفتار صعودی این دو میم کوین در چند روز گذشته چه بوده است؟ این صعود از جایی آغاز شد که ارز اتریوم سطح ۲۰۰۰ دلار را در یکشنبه شکست درحالی که پیش‌بینی‌ها نشان می‌دادند که اتریوم تا ماه سپتامبر به این سطح نخواهد رسید. از طرفی بیت‌کوین نیز برای اولین بار از ماه ژوئن وارد کانال ۲۵هزار دلار شد.

ارز شیبا حدود ۳۰ درصد رشد داشت اما دوج کوین صعودی به اندازه ۱۵ درصد را تجربه کرد. دوج کوین توانست وارد لیست ده ارز دیجیتال برتر از لحاظ ارزش بازاری نیز بشود، با ارزشی بالغ بر ۱۰ میلیارد دلار که آن را از توکن پولکادات (DOT) جلوتر قرار می‌دهد.

دوج کوین و شیبا حرکت ناگهانی خود را شنبه و یکشنبه آغاز کردند. این نشان می‌دهد سرمایه گذاران می‌توانند همچنان به بازار این میم‌کوین‌ها امید داشته باشند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.