کد مطلب: ۵۹۸۵۴۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

این پیش‌بینی را جدی بگیرید / کف قیمت بیت‌کوین چقدر است؟

این پیش‌بینی را جدی بگیرید / کف قیمت بیت‌کوین چقدر است؟

کف‌های حمایتی بیت‌کوین، ۵۸ هزار و ۵۲ هزار دلار است. در بدترین حالت کف حمایتی می‌تواند ۵۰ هزار دلار باشد و کاهش قیمت کمتر از این بعید است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شنبه هفته گذشته در یک برنامه لایو اینستاگرامی تجارت‌نیوز افت قیمت بیت‌کوین پیش‌بینی شده بود و به نظر می‌رسد اکنون این پیش‌بینی محقق شده است.

رمزارزها بعد از صعودی که از ماه اکتبر در پیش گرفتند و توانستند رکوردهای تاریخی جدیدی را به ثبت برسانند، بعد از امضای لایحه بسته یک تریلیون دلاری بهبود زیرساخت‌ها و تصویب تامین مالی بخشی از این طرح با مالیات‌ستانی از کارگزاران ارزهای دیجیتال و فعالان بازار، وارد روندی اصلاحی و باعث شد بزرگ‌ترین رمزارز بازار، طی چهار روز، ۱۴ درصد از ارزش خود را از دست بدهد و به کانال ۵۶ هزار دلاری بازگشت. دنیای اقتصاد با این روایت کوتاه سپس نوشته است: برخی از تحلیل‌گران محدوده ۵۷ هزار دلاری را مقاومتی حیاتی برای بیت‌کوین در نظر می‌گرفتند. با از دست رفتن این مقاومت، انتظارات روانی برای ریزش بیشتر بازار تقویت شد.

اما در لایو هفته گذشته تجارت‌نیوز چه رقمی پیش‌بینی شده بود؟

امیر حسین نام‌آور، کارشناس بازارهای مالی در این برنامه تجارت‌نیوز گفته بود: اقتصاد آمریکا، تورمی است و اونس جهانی و بیت‌کوین در درازمدت صعودی هستند، اما امکان اصلاح در مقاطعی نیز وجود دارد. کف‌های حمایتی بیت‌کوین، ۵۸ هزار و ۵۲ هزار دلار است. در بدترین حالت کف حمایتی می‌تواند ۵۰ هزار دلار باشد و کاهش قیمت کمتر از این بعید است. به اعتقاد من روند در ادامه صعودی می‌شود.

به گفته نام‌آور، با توجه به چالش‌هایی که مورد ماینینگ وجود دارد، بیت‌کوین به نظر من در درازمدت به سمت ۱۲۰ هزار دلار می‌رود اما در این میان، احتمال اصلاح نیز وجود دارد. به همین دلیل ماینرها نیز بیت‌کوین خود را نمی‌فروشند چرا که سناریو صعودی را در نظر دارند و از اصلاح مقطعی نگران نمی‌شوند.

این کارشناس بازارهای مالی بیان کرد: تنها یک سناریو بد در مورد بیت‌کوین وجود دارد که همین قیمت کنونی، به سقف ناحیه رنج آن تبدیل شود. اما با توجه به اقتصاد تورمی و انبساطی آمریکا، هم اونس جهانی و هم بیت‌کوین احتمالا صعودی است.

او گفت: اصلاح، جزئی از ذات همه بازارهای مالی محسوب می‌شود و اگر کسی قصد نوسانگیری دارد، باید دانش آن را داشته باشد. در غیر این صورت می‌تواند به چشم سرمایه‌گذاری بلندمدت به آن نگاه کند و پله‌ای خرید کند. در نهایت تصمیم‌گیری با خود افراد است.

آخرین اخبار از حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ایمان تریدر

    کف قیمتی و هدف بیت کوین ۱۳تا۱۷هزار دلار است،دوست عزیز و نه ۵۰هزار دلار‌‌.‌‌به زودی بازار درس خوبی به تحلیلگر نماها میده!

    • ناشناس

      باشه حتما منتظر باش

    • ناشناس

      ایشون کف حمایتی رو گفتن ولی نمیدونم هفده هزار شما از کجا آمد؟!؟!

    • فرهاد

      معلومه که خیلی تریدری

    • ناشناس

      از اینکه موجبات خنده ما را فراهم کردی ممنونم ?

    • ناشناس

      معلوم است که سوادت خیلی ابتدائی است توکه ازالف بای اقتصادنه استادی نه هنری داری چرانظرمیدهی

    • ناشناس

      مملکت که حساب کتاب نداره جای هم وجود ندارد که چرندیات ثبت شود عدد ۱۳ هزار و هفده هزار به ذهنش اومده چیزی گفته اسباب خنده جمعی شده

    • محسن

      خوشگل پسر ما فکر کرده این بازار بازار حسن روحانی و شاپور محمدیه نه فدات بشم اونجتست که نه کلمه حمایت و نه مقاومت معنا نداره د همه چیز اونیه که کسری بودجه میگه. اینجا حمایت و مقاومت معنا داره اونم براساس تمام پارامترهای جهانی نه حرف یه نفر که اقا پولارو بریز تو کوره اتیشش بزن ?

  • ناشناس

    بیت یه بدهی تو ۲۹ هزار دلار داره

    • سالار

      تا تو بخری به همین خیال باش

  • ناشناس

    سال ۲۰۲۲ بیت کوین دویست هزار دلاری خیلی ها رو شگفت زده خواهد کرد

  • فرهاد

    سال آینده بیت کوین دویست هزار دلاری خیلی ها رو شگفت زده خواهد کرد

  • ب

    ببخشید این قدر مقاله چرت پورت نزارین اینا همش حرفه،اون موقع که بیت کوین رسید به40هزار گفتن میاد 20حالا هم گفتن میرسه100 ،حالا داره با سر میاد پایین من میگم میاد تا 30تا الکی انرژی مثبت ندین