به گزارش تجارتنیوز، دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی میزند.
لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + ویدئو
|
تصاویر سیلی مدیرعامل باشگاه فوتبال نود ارومیه به مربی اسپاد تهران در رقابت لیگ دسته دو به شکل بسیار گستردهای در فضای مجازی دست به دست میشود.
نظرات
تبلیغات
آخرین اخبار
- قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / بازار طلا در دوراهی صعود و اصلاح + جدول
- پایان بورس امروز دوشنبه 1 تیر 1405 / بازار سهام اصلاح کرد؛ 7.2 همت از بورس خارج شد
- کمربندها را محکم کنید ال نینو میآید
- اختلال در ۴ بانک همچنان ادامه دارد
- عزیزی: تصمیم نهایی درباره تنگه هرمز با ایران است
- جزئیات وامهای تولیدکنندگان به تفکیک استانها منتشر شد
- آیا «کروز» قیمتگذار نهایی ایرانخودرو شده است؟
- استارمر از سمت نخستوزیری انگلیس استعفا کرد
- قیمت دلار امروز دوشنبه 1 تیر 1405 / رشد قیمت دلار در سایه ابهامات سیاسی و افزایش تقاضا
- ۷۳۴ هزار کلاس اولی در مدارس پیشثبتنام کردند
- قیمت دلار توافقی امروز دوشنبه 1 تیر ۱۴۰۵
- قیمت دلار امروز دوشنبه 1 تیر 1405 / رشد قیمت دلار در سایه ابهامات سیاسی و افزایش تقاضا
- برنامه ۲ ساله دولت برای افزایش سهم بورس در تامین مالی کشور به 20 درصد / سرمایهگذاری غیرتورمی در دستور کار است
- همتی: فشارهای تورمی کاهش مییابد
- بلومبرگ: سه نفتکش ایرانی در حال عبور از تنگه هرمز هستند