کد مطلب: ۵۴۰۶۵۴

IP ثابت برای فعالیت در بایننس – امن و مطمئن

IP ثابت برای فعالیت در بایننس – امن و مطمئن

بدلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال، راه‌های زیادی وجود دارد که کاربران بتوانند در صرافی بایننس فعالیت کنند و امنیت کامل مالی داشته باشند. در این مقاله به طور کامل در مورد ip ثابت برای بایننس توضیح داده شده است.

*تجارت‌نیوز این تحلیل را تایید یا رد نمی‌کند و انتشار این رپورتاژ به سفارش بیت سرور به معنای توصیه برای خرید یا فروش نیست*

این روزها، پس از پرطرفدار شدن و محبوب شدن بازار ارزهای دیجیتال، بسیاری از کاربران ایرانی در صرافی‌های مشهور ایرانی مثل بیت برگ، نوبیتکس و… مشغول فعالیت هستند. بسیاری نیز ترجیح می‌دهند که ترید ارزهای دیجیتال را در صرافی‌های غیر ایرانی مثل بایننس انجام دهند که این کار از طریق آی‌پی ثابت برای بایننس امکان‌پذیر می‌باشد.

همانطور که می‌دانید، بایننس در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین صرافی‌های جهان است که بسیاری از کاربران ایرانی نیز در این صرافی مشغول ترید هستند. اما سوال بسیاری از افراد این است که: چگونه در صرافی بایننس فعالیت کنیم؟ آن هم در حالیکه این صرافی کشور ایران را تحریم کرده است.

خوشبختانه بدلیل رشد بازار ارزهای دیجیتال، راه‌های زیادی وجود دارد که کاربران بتوانند در صرافی بایننس فعالیت کنند و امنیت کامل مالی داشته باشند. در این مقاله به طور کامل در مورد ip ثابت برای بایننس توضیح می‌دهیم.

Ip ثابت برای بایننس چیست؟

آی پی ثابت برای بایننس در واقع یک روش جایگزین برای استفاده از VPN است که باعث می‌شود آی‌پی شما ثابت بماند و همین امر موجب حفظ امنیت و اطلاعات شما برای فعالیت در بایننس می‌شود.

بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که به دلیل استفاده از VPN و فعالیت در بایننس، متاسفانه یا سرمایه خود را از دست داده‌اند و یا اینکه ناچار به برداشت تمام سرمایه خود از این صرافی شده‌اند. بایننس به دلیل تحریم‌هایی که علیه کشورمان کرده، آی‌پی ایرانی را نمی‌پذیرد. همچنین این صرافی در صورتی که متوجه تغییر آی‌پی شما از یک کشور به کشور دیگر شود نیز اکانت شما و یا سرمایه شما را مسدود می‌کند.

بنابراین بهترین راه برای فعالیت در بایننس استفاده از آی‌پی ثابت برای بایننس است.

برای فعالیت در بایننس از VPN استفاده نکنید!

یکی از راه‌حل‌هایی که به ذهن خیلی از افراد خطور می‌کند این است که برای فعالیت در بایننس از VPN استفاده کنند. اما همانطور که در قسمت بالا گفتیم، vpnها باعث تغییر آی‌پی شما می‌شوند و همین امر در نهایت موجب مسدود شدن اکانت شما در صرافی بایننس خواهد شد.

به همین دلیل است که می‌گوییم استفاده از آی‌پی ثابت برای بایننس یک راه حل واقعی و مطمئن است که می‌تواند باعث شود به راحتی و با اطمینان در صرافی بایننس فعالیت کنید. جهت دریافت ip ثابت برای بایننس به سایت بیت سرور به آدرس اینترنتی https://bitserver.in مراجعه فرمائید.

معایب استفاده از vpn عبارتند از:

  • در صورتی که بایننس متوجه تغییر آی‌پی شما (از طریق vpn) شود، تمام اکانت‌های متصل به آن وی‌پی‌ان را مسدود می‌کند.
  • از دست رفتن اطلاعات شخصی و سرمایه در بایننس، یکی از عواملی است که موجب می‌شود استفاده از وی‌پی‌ان برای شما ریسک بسیار بزرگی محسوب شود.
  • قطعی‌های مکرر vpn می‌تواند باعث شود تریدها و فرصت‌های بزرگ را از دست بدهید.
  • وب‌سایت‌هایی که به شما وی‌پی‌ان ارائه می‌دهند عموما مسئولیتی در رابطه با فعالیت شما در صرافی بایننس نمی‌پذیرند.

بنابراین با توجه به موارد ذکر شده، حتما سعی کنید از ip ثابت برای بایننس استفاده کنید.

IMG 20210515 110843

از چه سایتی آی‌پی ثابت بایننس تهیه کنیم؟

دغدغه خیلی از افراد این است که حالا که میخ۶واهیم در صرافی بایننس فعالیت کنیم، از چه وب‌سایتی اقدام به خرید سرور مجازی برای بایننس کنیم. برای اینکه بتوانید بهترین وب‌سایت را انتخاب کنید موارد زیر را زیر نظر بگیرید:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته
  • قابلیت کیل سوئیچ سرورها
  • ارائه سرورهای لوکیشن خاص با قطعی کم
  • سرعت بالای سرورها
  • امنیت سرورها
  • استفاده آسان و راحت از vps

بهترین سایتی که می‌توانید جهت خرید vps از آن استفاده کنید، نیاز است که فاکتورهای بالا را داشته باشند. چرا که بسیاری از سایت‌ها با سوءاستفاده از رشد بازار رمزارزها، اقدام به فروش سرورهایی می‌کنند که تحت هیچ عنوان کیفیت ندارند و متاسفانه مسئولیتی هم در قبال سرمایه و اطلاعات مشتری ندارند.

وب‌سایت بیت سرور یکی از مطمئن‌ترین و محبوب‌ترین وب‌سایت‌های ارائه سرور مجازی مخصوص بایننس می‌باشد که جهت خرید می‌توانید به آدرس اینترنتی https://bitserver.in مراجعه فرمائید.

استفاده از سرورهای لوکیشن خاص

سوال بسیاری از کاربران این است که کشوری که می‌خواهند سرور تهیه کنند آیا مهم است؟ همانطور که می‌دانید سرور مجازی‌هایی که تهیه می کنید ممکن است از سرورهای مختلفی مثل ایتالیا، اسپانیا، پرتغال و… باشد. اما سوال اینجاست که تفاوت این کشورها چیست و آیا در سرعت و کیفیت سرورها تاثیر دارند؟

صرافی بایننس برخی از کشورها مثل آلمان و فرانسه را بیش از دیگر کشورها زیر نظر دارد. بنابراین زمانی که شما با این کشورها وارد بایننس شوید، از شما می‌خواهد که احراز هویت کنید.

بنابراین بهترین کشور برای دریافت سرور مجازی، کشورهای لوکیشن خاص مثل هلند، پرتغال، لیتوانی و… می باشد که بایننس مشکلی با آنها ندارد و بدون احراز هویت می‌توانید به راحتی و با اطمینان بالا در این صرافی فعالیت کنید.

سوالات متداول کاربران در مورد سرور مخصوص بایننس

امکان استفاده از سرور مجازی فقط در دسکتاپ وجود دارد؟

خیر. در صورتی که شما سرور مجازی را از سایت بیت سرور تهیه کنید، می‌توانید از سرورها هم بر روی دسکتاپ، تبلت و هم بر روی موبایل استفاده کنید.

برای داشتن سرور مجازی نیاز به سیستم خاصی است؟

خیر. شما به هیچ سخت افزار و سیستم خاص برای استفاده از vps برای بایننس نیاز ندارید.

آیا بیت سرور پشتیبانی کامل دارد؟

وب سایت بیت سرور با بیش از ۴ سال سابقه در حوزه ارائه سرور مجازی مخصوص بایننس، برای شما یک تیم پشتیبانی ۲۴ ساعته فراهم کرده که تمام موارد را زیر نظر می‌گیرند و نسبت به تامین امنیت، سرعت و کیفیت سرورها کوشا هستند. همچنین تیم پشتیبانی بیت سرور به طور کامل پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند.

آیا به صورت همزمان می‌توان از سرور مجازی بر روی چند دستگاه استفاده کرد؟

خیال‌تان از این بابت راحت باشد. شما به راحتی می‌توانید از سرور مجازی که تهیه کردید بر روی چندین دستگاه حتی به طور همزمان استفاده کنید.

آیا بیت سرور کشورهای لوکیشن خاص هم ارائه می‌دهد؟

بله. تمام سرورهای وب‌سایت بیت سرور، همگی لوکیشن خاص هستند و با نهایت سرعت و کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

چطور اقدام به خرید vps کنم؟

شما می‌توانید جهت تهیه سرور مجازی به وب‌سایت https://bitserver.in مراجعه کنید و یا با شماره ۰۷۱۹۱۳۰۱۴۴۲ تماس حاصل فرمائید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.