خبر مهم:

پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: رویای چینی رئیسی-42

پادکست اقتصادی رادیو تجارت‌نیوز: رویای چینی رئیسی-۴۲

حجم فایل صوتی: ۸۶.۳۵M | مدت زمان فایل صوتی: ۰۰:۳۷:۲۷ دانلود فایل صوتی
[zoomsounds id="p1"]

به گزارش تجارت‌نیوز ، در چهل و دومین قسمت از پادکست رادیو تجارت نیوز با یک پرسش مهم همراه شما هستیم؛ پرسشی که می‌تواند راهی برای شناخت رفتارهای اقتصادی کشور باشد. آیا دولت رئیسی می‌تواند با جدایی اقتصاد کشور از دلار، این اسکناس آمریکایی، راه نجاتی برای خلاصی کشور از تورم و رونق تولید ایجاد کند یا آنکه این طرح همچون دیگر طرح‌های اقتصادی کشور پس از چندی به دست فراموشی سپرده شده و بازارها می‌مانند و مواجهه با آثار این تصمیم؟

راه‌اندازی قرارگاه دلارزدایی از اقتصاد کشور سوالات فراوانی را در تجار، سرمایه‌گذاران، بازار و مشتریان به وجود آورده است. در این برنامه از سری پادکست‌های اقتصادی رادیو تجارت نیوز قصد داریم به مهمترین این سوالات پاسخ دهیم:

دلارزدایی از اقتصاد ایران چیست و چه معنایی دارد؟ جایگاه ریال در برابر دلار در مبادلات جهانی چیست و چه ارزهایی به عنوان پیشنهاد جایگزینی با دلار در دستور کار دولت قرار دارند؟ آیا بازار میتواند همزمان به فعالیت خود ادامه دهد در حالی که دولت قصد دارد معادلات خود را از دلار جدا کند؟ سیاست‌های بانکی این چنینی چطور تعیین می‌شوند و ضمانت اجرایی آنها چیست؟

در بخش پایانی پادکست هم همچون هفته‌های قبل، قیمت بازارهای مهم نفت، ارز، سکه و طلا، خودرو، بورس و مسکن را در هفته سوم اردیبهشت ماه بررسی کرده‌ایم و از کارشناسان هر حوزه پرسیده‌ایم، تورم بر بازارها چه تاثیری داشته است.

پادکست اقتصادی تجارت‌نیوز تنها پادکست خبری و تحلیلی حوزه اقتصاد و بازارهاست که هر پنجشنبه از شبکه‌های اجتماعی تجارت‌نیوز و کست‌باکس قابل شنیدن است.

شنونده ما باشید..

همچنین می‌توانید از طریق اپلیکیشن کست باکس نیز شنونده آرشیو کامل رادیو تجارت نیوز باشید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.