کد مطلب: ۵۶۶۰۵۱

اکران اولین فیلم سینمایی ایرانی با موضوع بیت‌کوین+تیزر

اکران اولین فیلم سینمایی ایرانی با موضوع بیت‌کوین+تیزر

اکران اولین فیلم سینمایی ایرانی با موضوع بیت‌کوین در سینماهای کشور آغاز شده است. البته آغاز اکران سراسری «سیاه باز» همراه با دوره تشدید محدودیت‌های ناشی از شیوع کروناست.

به گزارش تجارت‌نیوز ، آغاز اکران سراسری «سیاه باز» اولین فیلم ایرانی با موضوع بیت‌کوین در سینماهای کشور با دوره تشدید محدودیت‌های ناشی از کرونا همراه شده است و در همین حال باید دید که روند فروش آن چگونه خواهد شد.

این فیلم با بازی سام قریبیان، افسانه بایگان، شاهد احمدلو، آتیلا پسیانی، مهدی کوشکی، المیرا دهقانی و علی رهبری همراه بوده است.

«سیاه باز»، فیلم ایرانی به کارگردانی حمید همتی و به تهیه کنندگی علی قائم مقامی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام و اجتماعی ساخته شده است.

به گفته کارگردان این فیلم، این فیلم به مساله بیت‌کوین هم می‌پردازد و اولین بار است که چنین مساله‌ای در یک فیلم ایرانی مطرح می‌شود. در واقع نوع نگاه ما به بیت‌کوین در این فیلم به این صورت بود که گفتیم چقدر می‌تواند روی روابط اجتماعی آدم‌ها تأثیر بگذارد.

آن طور که تاکنون در رسانه‌های مختلف نوشته شده، سیاه باز در ارتباط با فردی است که در زمینه بیت‌کوین فعالیت می‌کند و به صورت ناخواسته وارد ماجراهایی می‌شود. خلاصه داستان این فیلم درباره کسانی است که در زندگی دچار مشکلاتی شده و برای فرار از تصمیم‌گیری‌های درست و حل مشکلات به دردسرهای دیگر دچار می‌شوند. در این فیلم به مساله بیت‌کوین نیز پرداخته می‌شود و اولین بار است فیلمی با همچین موضوعی ساخته می‌شود.

در سینما تیکت نیز درباره خلاصه فیلم نوشته شده است: سیاه باز قصه اجتماعی و پلیسی دارد و اولین فیلم ایرانی است که به موضوع بیت کوین ورود میکند. فردی که در زمینه بیت‌کوین فعالیت دارد ناخواسته وارد ماجراهایی شده و رازهایی برملا می‌شود.

آخرین اخبار تجارت‌نیوز را در کانال تلگرامی آن دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.