خبر فوری:

کد مطلب: ۳۰۳۴۵۰

آذری جهرمی خبر داد؛

ارجاع پرونده کلاهبرداری پیامکی به دستگاه قضا

ارجاع پرونده کلاهبرداری پیامکی به دستگاه قضا

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام کلاهبرداری پیامکی ارزش افزوده به ارزش ۲۲ میلیارد تومانی در پنج ماهه اخیر گفت: وجوه مورد اخاذی به مردم در اسرع وقت بازگردانده می‌شود.

محمدجواد آذری جهرمی اظهار داشت: سرویس‌های ارزش افزوده سرویس‌های مبتنی بر شبکه‌های ارتباطی هستند که خدمات محتوایی را به مردم ارائه می‌دهند، این نوع خدمات در دنیا بازار بزرگ و خیلی خوبی دارند و خوشبختانه در ایران هم می‌توانند بازار مزبور را داشته باشند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه این حوزه همانند تمامی بخش‌ها در کشور از سواستفاده و کلاهبرداری بی‌نصیب نمانده است، افزود: تاکنون چندین پرونده تخلف در خصوص خدمات ارزش افزوده در کشور تشکیل شده که کلاهبرداری پیامکی ۲۲ میلیارد تومانی یکی از این پرونده هاست.

آذری جهرمی بیان داشت: شرکت‌های فعال در حوزه خدمات ارزش افزوده مشترکان تلفن همراه را بصورت ناخواسته به عضویت یکی از سرویس‌های ارزش افزوده در آورده و مبالغی از حساب آنان کسر می‌کردند.

وی در ادامه از شناسایی شش شرکت متخلف در این حوزه خبر داد و گفت: مشترکان قربانی شده نیز شناسایی شده‌اند و موضوع کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده به قوه قضائیه ارجاع می‌شود تا با متخلفان این حوزه برخورد قانونی صورت گیرد.

منبع:ایبنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • یونس

    چرا طی ۱۰ دقیقه شارژ بنده خورده می شود