کد مطلب: ۶۴۴۷۲۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

ارزان‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول و ایرانسل کدام‌اند؟

ارزان‌ترین بسته‌های اینترنت همراه اول و ایرانسل کدام‌اند؟

بسته‌های محبوب اینترنت برخی از اپراتورها برای اصلاح قیمت حذف شدند و حالا ارزانترین بسته‌های اینترنت از ۱۹ هزار تومان تا ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با دستور سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور، تعدادی از بسته‌های همراه اول و ایرانسل با هذف افزایش قیمت اینترنت به‌طور موقت حذف شدند.

وزیر ارتباطات معتقد است که ‏بخشی از کندی سرعت اینترنت به این دلیل است که زیرساخت‌های اینترنت فرسوده شدند. با وجود این اکنون منابع لازم برای توسعه زیرساخت‌ها را یا دولت باید تزریق کند یا باید از طریق مردم یعنی با افزایش قیمت اینترنت تامین شود.

کاربران شاتل اولین گروهی بودند که از افزایش قیمت سرویس اینترنت ثابت در برخی از شرکت‌های ارائه‌ دهنده اینترنت ثابت مانند شاتل خبر دادند. این افزایش قیمت بدون اطلاع قبلی به مشترکان صورت گرفت.

پس از آن نیز دو اپراتور نخست کشور یعنی همراه اول و ایرانسل به دستور سازمان تنظیم مقررات برای اصلاح تعرفه‌های اینترنت که درحقیقت همان افزایش قیمت است، تعدادی از بسته‌های محبوب خود را صورت موقتی حذف کردند.

براساس بررسی‌ها سایت‌های خرید بسته این دو اپراتور تلفن همراه نشان می‌دهد که هم‌اکنون بیشترین مدت اعتبار بسته‌های اینترنت همراه ماه (۱۲۰روز) است. همچنین، همه بسته‌های بلندمدت گذشته ازجمله بسته‌های شش‌ماهه و یکساله که خرید آن‌ها اینترنت ارزانی در اختیار مردم می‌گذاشت به‌طور کامل حذف شده‌اند. علاوه بر این بسته‌های پرطرفدار و به‌صرفه کوتاه‌مدت هم حذف و کاربران مجبور به استفاده از بسته‌های گران‌قیمت‌تری هستند.

با وجود این هنوز تعدادی از بسته‌های اینترنت در اپراتورها وجود دارند که افزایش قیمتی نداشتند و همچنان با قیمت‌های قبلی موجود هستند. ارزان‌ترین بسته‌ها کدام‌اند؟

IMG 9518

همچنین، این اپراتورها تعدادی بسته‌های بلند دارند که به قیمت‌های پیشین به مشترکان ارائه می‌شود.

photo 2022 04 13 01 08 34 برای خریداری این بسته‌ها می‌توان به سایت‌های رسمی اپراتورهای همراه اول ، ایرانسل ، رایتل ، شاتل و مبین نت مراجعه کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام اگه سرعت بره بالا و اینترنت ماهواره‌ای یا فیبر نوری بشه و همه جا حتی در روستاها در جادها همه جا در دسترس باشه متقاضی م زیاد میشه و همون سودی که در سرعت کند برده میشه دوبرابر و دوطرف سود میبرن این در کلیه خدمات به مردم هست

  • سعید

    الان ما به کی اعتراض

    • ناشناس

      ب خودم بگو در اثر وقت رسیدگی میشه

  • ناشناس

    سلام
    دولت داره مخارج فرسودگی سیستمش رو از جیب مردم تامین میکنه. مثلا ما کشوری هستیم که …

  • ناشناس

    این همه پول از جیب مردم میزنین خوب تعمیرشون کنید

  • Arash

    اینترنت ماهواره ای بیاد حاضرم ده برابر قیمت بدم تا پول تو جیبی این دولت نره

    • ناشناس

      بشین تا بیاد…😬

  • امیر

    کشور نسل سومی که میگن ما هستیم

  • ناشناس

    رمز بسته کجا

  • امیر

    والاه من خودم شخصا ۲۴ گیگ میخریدم پنج روز تموم میشد هم خیلی دزد هستند و هم جدیدا نرخ رفته رو هوا

  • عدنان

    تا کی میخواهید جیب مردم رو خالی کنید خجالت بکشید بقران خستمون شد ازین اوضاع

  • بابک

    چرا باید گران تر بشه سرچ کنید ببینید کشورهای اطراف تا 20درصد ارزان‌تر شده شماروبه خدا این مدیریت صحیح هستش چه خبره کی مسعوله.