کد مطلب: ۷۲۹۵۲۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

کدام گوشی‌‌ ها در بلک فرایدی ۲۰۲۲ آمازون تخفیف خورده‌ اند؟

کدام گوشی‌‌ ها در بلک فرایدی 2022 آمازون تخفیف خورده‌ اند؟

در جمعه سیاه یا همان بلک فرایدی 2022، فروشگاه اینترنتی آمازون مانند هر سال تعدادی از گوشی‌های برندهای مختلف از جمله سامسونگ را با تخفیف‌ بالا به فروش می‌رساند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بلک فرایدی (جمعه سیاه) بسیاری از فروشگاه‌های جهانی برخی از محصولات را با تخفیف‌های باورنکردنی در معرض فروش می‌گذارند. آمازون در بلک فرایدی 2022 روی تعدادی از گوشی‌های برندهای سامسونگ، گوگل و اپل تخفیف‌های مناسبی اعمال کرده است.

پیکسل 7 پرو و 6a گوگل 150 دلار تخفیف خورد

Pixel 6a در رتبه‌بندی بهترین گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه سال پیشتاز بوده است. طراحی زیبا، دوربین باورنکردنی، عملکرد خوب، تجربه تمیز گوگل و عمر باتری بسیار خوب، این گوشی را برای خریدارانی که قیمت برای آن‌ها مهم‌ است، به گزینه مناسبی تبدیل کرده است.

Pixel 7 Pro نیز چون جزو پرچمداران گوگل است، قیمت 900 دلاری دارد. اما آخرین گوشی گوگل را می‌توان تنها با 750 دلار (150 دلار تخفیف) خریداری کرد.

Moto RAZR با کاهش قیمت 800 دلاری

Moto RAZR ممکن است محبوبیت گوشی‌های سامسونگ را نداشته باشد، اما برند افسانه‌ای موتورولا را در کنار خود دارد و با صفحه نمایش بزرگتر و کاربردی‌تر، در واقع تاشو کاملاً منظم است.

اما چیزی که این‌بار آن را محبوب کرده است، کاهش قیمت 800 دلاری آن در بلک فرایدی است. در آمازون قیمت این گوشی از 1400 دلار به تنها 600 دلار کاهش یافته است.

معامله سامسونگ گلکسی S21 FE در جمعه سیاه ضروری است!

Galaxy S21 FE که مخفف Fan Edition است، تلفنی است که قصد دارد تجربه پرچمدار را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد، اما با این تخفیف خیره‌کننده 300 دلاری در آمازون هرگز این کار را به خوبی انجام نداده است. به‌سرعت به این پیشنهاد عمل کنید وگرنه ممکن است به‌زودی فروخته شود!

گلکسی S22 ULTRA NOW با تخفیف 350 دلاری

Galaxy S22 Ultra با 128 گیگابایت در حال حاضر در آمازون تخفیف دارد. این موبایل همین حالا در آمازون تنها با 850 دلار قابل خریداری است.

در رقابت برای بهترین گوشی هوشمند سال، سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا با صفحه نمایش 6.8 اینچی OLED فوق‌العاده، فیلمبرداری تا 8K، پشتیبانی از قلم S و باتری سخاوتمندانه 5000 میلی آمپر ساعتی، ثابت کرده است که بهترین گوشی غول کره‌ای است.

در بلک فرایدی امسال، فروشگاه‌های آمازون و Best Buy نسخه 512 گیگابایتی این گوشی هوشمند را با تخفیف 300 دلاری در وب‌سایت‌های خود قرار داده‌اند.

پایین‌ترین قیمت سامسونگ گلکسی Z Flip 4 در بلک فرایدی

اگر چیزی وجود داشته باشد که گوشی‌های تاشو را به مقبولیت پیشین خود بازگرداند، قیمت پایین است. قیمت آخرین گوشی تاشو سامسونگ یعنی Z Flip 4 در جمعه سیاه امسال به پایین‌ترین حد خود رسیده است

به‌طور معمول این گوشی با قیمت هزار دلار فروخته می‌شود، اما در بلک فرایدی امسال، آمازون این گوشی هوشمند را با 200 دلار تخفیف ارائه می‌کند.

با توجه به قیمت، Z Flip 4 یکی از پیشرفته‌ترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار را با نمایشگر 6.7 اینچی AMOLED و 8 گیگابایت رم، جدیدترین چیپست Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1 است.

سامسونگ گلکسی اس 22 پلاس

از زمانی که سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند سری Ultra تلاش کرد، مدل پلاس کمتر مورد توجه بود، اما به طور کامل فراموش نشد. دلیلش این است که عمدتاً ویژگی‌هایی که با Ultra ارائه می‌شوند، حفظ می‌کند، اما در شکلی مقرون‌به‌صرفه‌تر عرضه می‌شود.

این گوشی صفحه نمایش 6.8 اینچی دارد که با فرکانس 120 هرتز به‌روز می‌شود، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است که می‌تواند ویدیوهایی با وضوح 8K ضبط کند و از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام قدرت می‌گیرد. در حال حاضر، آمازون تلفن را با 390 دلار تخفیف در نظر گرفته است.

گوشی‌های آیفون نیز تخفیف دارند؟

براساس گزارش‌ها، گوشی‌های آیفون 14 و 13 پرو نیز در آمازون با شرایط ویژه‌ای تخفیف خورده‌اند. اما به‌طور مثال اگر قصد خرید آیفون 14 با تخفیف را دارید، باید یک آیفون مدل پایین‌تر را با قیمت اصلی خریداری کنید، تا آیفون 14 را بتوانید با تخفیف بخرید.

بنابراین، این امکان برای اغلب افرادی که در ایران هستند، به‌صرفه نیست. خرید گوشی‌های سامسونگ در بلک فرایدی می‌تواند به‌صرفه‌تر باشد.

بر اساس این گزارش، جمعه سیاه (بلک فرایدی) یکی از بزرگترین رویدادهای خرید کالا در سال است که به یکی از شلوغ‌ترین روزهای خرید در ایالات متحده تبدیل شده و بهترین زمان برای فروشندگان است تا تخفیفات شگفت‌انگیزی روی محصولات خود اعمال کنند و کالاهای خود را تا موجودی آخر به فروش برسانند.

در جمعه سیاه سال گذشته بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی از جمله دیجی‌کالا، تخفیف‌های مناسبی ارائه دادند. اما امسال به نظر می‌رسد با توجه به شرایط اقتصادی کشور و اختلالات مکرر اینترنت، فروشگاه‌های اینترنتی داخلی از پیوستن به کمپین بلک فرایدی صرف نظر کرده‌اند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.