کد مطلب: ۵۳۹۶۸۲

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / اتریوم ۵ هزار دلاری می‌شود؟

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / اتریوم ۵ هزار دلاری می‌شود؟

بررسی تکنیکال اتریوم نشان می‌دهد در صورت شکست کانال ۴۴۰۰ دلاری، رسیدن این رمز ارز به مرز ۵۰۰۰ دلار چندان دور از ذهن نباشد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، به نظر می‌رسد اتریوم به دنبال ثبت یک روند صعودی دیگر است. داده‌های کوین‌گیکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که اتریوم پس از تثبیت سطح حمایتی چهار هزار دلاری بیش رشدی دو رقمی را به ثبت رسانده است. حجم معاملات این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۶۴ میلیارد دلار به ثبت رسیده که دو میلیارد دلار بیشتر از بیت‌کوین بوده است. این برای اولین بار است که ارزش بازار اتریوم از مرز ۵۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است.

Etherium

با سقف‌شکنی جدید اتریوم و عبور از کانال ۴۳۰۰ دلاری، راه رسیدن به سقف پنج هزار دلاری هموار شده است و از نظر تکنیکال در کوتاه‌مدت مانعی بر سر راه آن وجود ندارد. شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه اشباع خرید رسیده تا صحه‌ای بر این روند صعودی باشد. بار قبلی که این شاخص قدرت روند این منطقه را لمس کرده بود به ۸۶ واحد هم رسید. اگر چنین اتفاقی دوباره رخ دهد، روند صعودی اتریوم بیش از حد انتظار دوام خواهد داشت.

123 1

در حال حاضر اتریوم در محدوده ۴۳۴۰ دلاری معامله می‌شود و خریداران منتظر عبور این رمزارز از مرز ۴۴۰۰ دلاری هستند تا درخواست سفارشات خرید جدید بدهند. در عین حال، نمودار MACD نیز یک سیگنال صعودی قوی را نشان می‌دهد.

منبع: coingape.com

این خبر ترجمه‌ای از تحلیل‌های خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.