کد مطلب: ۳۰۵۴۵۵

گوشی‌های آیفون قرار است چه تغییری کنند؟

گوشی‌های آیفون قرار است چه تغییری کنند؟

آیفون XS مکس که در دوازدهم سپتامبر از آن رونمایی شد، اولین گوشی اپل است که صفحه نمایشی بزرگ‌تر از 100 سانتی‌متر مربع دارد. گزارش‌ها نشان می‌دهد این مدل در مقایسه با اولین آیفونی که در سال 2007 به بازار عرضه شد، سه برابر بزرگ‌تر است.

صفحه نمایش گوشی‎‌های آیفون از سال 2007 تاکنون بزرگ‌ شده و بر اساس پیش‌بینی‌های اکونومیست، انتظار می‌رود اندازه صفحه نمایش آنها تا سال 2025 حدود 60 درصد بزرگ‌تر شود.

به گزارش تجارت‌نیوز، رونمایی از آخرین گوشی اپل، آیفون XS مکس، در دوازدهم سپتامبر انجام شد و این اولین گوشی اپل است که صفحه نمایشی بزرگ‌تر از 100 سانتی‌متر مربع دارد و به اندازه گلکسی نوت 9 است.

گزارش‌ها نشان می‌دهد آیفون XS مکس در مقایسه با اولین آیفونی که در سال 2007 به بازار عرضه شد، سه برابر بزرگ است.

با در نظر گرفتن اندازه فبلت‌های آیفون در گذر زمان، می‌توان پیش‌بینی کرد که تا سال 2025 اندازه گوشی‌ها به 160 سانتی متر مربع می‌رسد. بدنه آیفون XS مکس کمی کوچک‌تر از آیفون 6 پلاس اما نمایشگر آن تمام‌صفحه است و دکمه هوم هم در آن جایی ندارد. با این حال برخی خریداران به ویژه‌ خانم‌ها در رسانه‌های اجتماعی از بزرگ بودن و سنگین بودن آخرین مدل آیفون گلایه داشته‌اند.

اما به هر ترتیب صفحه نمایش بزرگ‌تر، وضوح تصویر و گرافیک بهتر و امکان نمایش متن بیشتر را فراهم آورده است. اگر علاقمند هستید تصاویر 3.3 مگا پیکسلی دریافت کنید و حاضرید برای آن 1100 دلار بپردازید، آیفون XS مکس بهترین مدل است.

نمودار زیر تغییرات اندازه گوشی‌های آیفون از سال 2007 تا 2025 را نشان می‌دهد:

اندازه نمایشگر آیفون در گذر زمان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    در آینده میشه به عنوان سینی از این آیفونها استفاده کرد