خبر مهم:

کد مطلب: ۳۳۶۲۶۷

توصیه‌های طلایی برای شروع، ادامه و موفقیت استارتاپ‌ها (ویدیو)

توصیه‌های طلایی برای شروع، ادامه و موفقیت استارتاپ‌ها (ویدیو)

استارتاپ‌ها و اکوسیستم جذابششان هر روز با چالش‌های جدید روبه‌رو می‌شود. در این میان تجربیات بهترین‌های اکوسیستم و در ادامه داستان استارت نمونه‌های موفق و صدالبته چگونگی موفقیتشان می‌تواند تجربیات متفاوت و برجسته‌ای در اختیار کسانی که اول راهند قرار دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز، تجربیات بهترین‌های اکوسیستم و در ادامه داستان استارت کار و صدالبته چگونگی موفقیتشان می‌تواند تجربیات برجسته‌ای در اختیار کسانی که در اول راهند، قرار دهد.

استارتاپ‌‌ ها بنا بر اساس کدام دودوتا چهارتا وارد میدان عمل شوند؟ برای شروع کار چه نکاتی را بسنجند؟ چگونه از بازار فروش خود اطمینان حاصل کنند؟ چگونه مشتری‌سنجی کنند و وارد اکوسیستم شوند؟ مصطفی خلیلی‌نسب که یکی از افراد پرتجربه در این راه است توصیه‌های متفاوتی در این مورد دارد.

راه‌هایی که از شکست استارتاپ‌ها جلوگیری می‌کنند

کتایون سپهری، رضا قربانی و سعید حسینی کارشناسان استارتاپی در گفتگوی ویدئویی با تجارت‌نیوز از دلایلی که به شکست استارتاپ‌ ها منجر می‌شوند سخن می‌گویند. در این گفتگو با مسیرهایی که نباید از آن گذشت، اشتباهاتی که اغلب استارتاپ‌ها دچارش می‌شوند و در نهایت نکاتی که با رعایت آنها از سقوط در دره شکست استارتاپی می‌توان در امان بود آشنا می‌شوید.

بحران نوسانات ارزی و اثراتش بر استارتاپ‌ها

سهیل شهیدی و مصطفی خلیل‌نسب دو کارشناس حوزه استارتاپ‌ها در گفتگو با تجارت‌نیوز پاسخ می‌دهند که نوسانات ارزی چه تاثیری بر کار استارتاپ‌ها می‌گذارد و استارتاپ‌ها چگونه می‌توانند خود را از این خطرات مصون نگه دارند. توصیه ‌های طلایی ایین دو کارشناس به استارتاپ‌ها یاد می‌دهد که چگونه تاثیرات منفی نوسانات ارزی را به پوئن مثبت تبدیل کنند و با چه سیاست‌هایی مسیرشان را ادامه دهند.

تولد بوتیک وسیاستی که در موفقیت خرج کرد

نیما ساعدی، هم‌بنیان‌گذار استارتاپ بوتیک از چگونگی شکل‌گیری و رمزهای موفقیت این استارت‌آپ سخن می‌گوید. به گفته او بوتیک روزانه ۲۰ تا ۳۰ هزار بازدیدکننده دارد و حوزه اصلی فعالیت این استارت‌آپ بازار پوشاک است. بوتیک با تلاش سه جوان شکل گزفت اما سیاست‌هایی که برای ادامه در پیش گرفتند نکته طلایی است که به راحتی نباید از کنارش رد شد و

کشمون و ایده طلای سرخش

«کشمون» نام استارتاپی است که در زمینه عرضه زعفران به مشتری و خدمات مربوط به این حوزه فعالیت موفقی داشته است. به گفته بنیانگذار این استارتاپ هرچند درآمد آنها در ۹ ماه اخیر ۱۹ برابر رشد داشته اما باز هم به نقطه سر به سری درآمدها و هزینه‌ها نرسیده‌اند. محمد قائم‌پناه در این گفتگوی تصویری با تجارت‌نیوز از چگونگی تولد این استارت‌آپ موفق سخن می‌گوید.

تخفیفان، بهترین پلتفرم آسیا

نازنین دانشور، بنیان‌گذار وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان در مرحله فینال رقابت جایزه کارآفرین جوان کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه CACCI موفق به کسب رتبه نخست شد. وی در این ویدئوی تجارت‌نیوز از چگونگی موفقیت تخفیفان سخن می‌گوید.

تخفیفان نخستین بستر تخفیف و خرید گروهی در ایران است. این استارتاپ با هدف ارائه انواع خدمات و محصولات متمایز مورد استفاده در زندگی روزمره مانند رزرو رستوران، بلیط قطار و هواپیما، تور مسافرتی، هتل و بلیط استخر با تخفیف از فروشگاه‌های اینترنتی فعالیت می‌کند. اما این استارتاپ چگونه به چنین موفقیتی دست یافت؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.