کد مطلب: ۵۸۰۲۶۹

سیگنال مثبت برای بیت‌کوین / نهنگ بازار رمزارزها باز هم بیت‌کوین خرید

سیگنال مثبت برای بیت‌کوین / نهنگ بازار رمزارزها باز هم بیت‌کوین خرید

شرکت نرم‌افزاری میکرواستراتژی، بزرگترین شرکت دارنده بیت‌کوین جهان اعلام کرد که ۵۰۵۰ بیت‌کوین دیگر به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت نرم‌افزاری میکرواستراتژی، بزرگترین شرکت دارنده بیت‌کوین جهان اعلام کرد که ۵۰۵۰ بیت‌کوین دیگر به سبد سرمایه‌گذاری خود اضافه کرده است. این شرکت هر بیت‌کوین را با قیمت متوسط ۴۸ هزار و ۹۹ دلار خریداری کرده است. بدین ترتیب با توجه به این خرید کل دارایی‌های میکرواستراتژی به ۱۱۴ هزار و ۴۲ بیت‌کوین رسید که ارزشی بیش از سه میلیارد دلار آمریکا دارد.

در معاملات ۲۴ ساعت گذشته، بیت‌کوین روندی صعودی داشته و با ۳ درصد افزایش قیمت وارد محدوده ۴۷ هزار دلاری شده است. بدین ترتیب امروز مجددا بازدهی هفتگی بیت‌کوین مثبت شده است.

بر اساس اعلام میکرواستراتژی، این شرکت حاضر در بورس نزدک در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۱ تقریبا ۸۹۵۷ بیت‌کوین خریده که متوسط قیمت خرید آنها ۴۶ هزار و ۸۷۵ دلار بوده است.

مایکل سیلور، مدیرعامل این شرکت در توئیتی اخیرا اعلام کرده بود که میکرواستراتژی با سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین به جای طلا از اشتباه چند هزار میلیارد دلاری اجتناب کرده است.

میکرواستراتژی شرکت کسب و کار هوشمند مستقر در ویرجینیاست که از سال ۱۹۸۹ تاسیس شده و در حوزه خدمات ابری و نرم‌افزاری فعالیت دارد. از زمانی که در ۱۱ آگوست ۲۰۲۰ این شرکت اعلام به خرید بیت‌کوین کرد، سهام میکرواستراتژی بیش از ۳۵۰ درصد رشد داشته است. این شرکت در نظر دارد که به وجود زیان تجمعی ۶۸۹ میلیون دلاری در سه ماهه دوم ۲۰۲۱، همچنان به خرید بیت‌کوین خود ادامه دهد.

مهمترین اخبار بازار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حاج قاسم

    شت کویییییین ،بچه کوچههههه ایب