کد مطلب: ۶۷۰۲۵۹

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

خبر جدید از رقیب اسنپ و تپسی/سندباد نیامده رفت؟

خبر جدید از رقیب اسنپ و تپسی/سندباد نیامده رفت؟

تاکسی اینترنتی سندباد که به نظر می‌رسید رقیب جدی برای اسنپ و تپسی باشد، مدتی است هیچگونه علائم حیاتی را از خود نشان نمی‌دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، پلتفرم جدید تاکسی آنلاین سندباد قرار بود با ارائه خدمات متفاوت‌تر از اسنپ و تپسی، از جمله بیمه کردن رانندگان، به رقیب جدی این دو شرکت تبدیل شود. اما حالا، پس از گذشت چندین ماه، از فعالیت این شرکت خبری نیست.

این سامانه با وعده‌های متفاوت‌تر از اسنپ و تپسی توانست توجه بسیاری از رانندگان را به خود جلب کند. چرا که راننده‌های این دو پلتفرم تاکسی آنلاین، به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب کشور، از عملکرد این دو شرکت گلایه‌های فراوانی دارند.

از سوی دیگر، با توجه به حجم زیادی تبلیغات سندباد که در سال ۱۴۰۰ در تلویزیون پخش شد، به نظر می‌رسید که این شرکت می‌تواند خدمات قابل قبول‌تری از اسنپ و تپسی به رانندگان و مسافران خود ارائه دهد. اما در حال حاضر سندباد علائم حیاتی ندارد!

سندباد نیامده رفت؟

تاکسی اینترنتی سندباد اعلام کرد که در ۱۷ فرودین امسال، ثبت‌نام رانندگان خود را آغاز می‌کند. تعدادی از کاربران راننده از این تاریخ به بعد جذب این سامانه شدند.

با این حال، برخی از رانندگان در پیام‌هایی به تجارت‌نیوز اعلام کردند که تاکسی اینترنتی سندباد مدتی‌ است فعالیتی ندارد و کسی پاسخگوی آن‌ها نیست. علاوه‌بر آن مشخص نیست اپلیکیشن آن چه زمانی معرفی می‌شود و فعالیت رسمی خود را آغاز می‌کند.

در ادامه تعدادی از پیام‌های رانندگان را می‌خوانید.

«سلام، هیچ کدوم از مسئولان سندباد جوابگوی تلفن من نیستند. به ساختمان اصلی و دفتر مرکزی رفتم. هیچ کس نیست که حتی در رو باز کنند تا سوال بپرسم. سایتشون بستس و صفحه اینستاگرام هم فعالیتی ندارد.»

«یکی به من دیروز خبر داد که سندباد به کل منحل و تعطیل شد. جوری که تمام ۲۰۰ پرسنل دفتری در خیابان جلوی شرکت تجمع کردند… چه خبره؟»

پیگیری‌های تجارت‌نیوز از سندباد نشان می‌دهد که این سامانه به دلیل مشکلات فنی برای مدتی دچار توقف در روند راه‌اندازی و فعالیت شده‌است.

همچنین، یک منبع آگاه در سندباد به تجارت‌نیوز اعلام کرد که؛ این مشکلات حل می‌شود اما زمان آن مشخص نیست. شرکتی که بنا بوده اپلیکیش سندباد را طراحی کند، بد قولی کرد و نتوانست انتظارات هیئت مدیره شرکت را برآورده کند.

او می‌گوید: در عین حال این تاکسی اینترنتی بنا داشت که تبدیل به یک سوپر پلتفرم آنلاین شود، اما با شرایط موجود احتمالا هر سرویس با فاصله از یکدیگر راه‌اندازی شود. اما با توجه به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده، در نهایت این پلتفرم راه‌اندازی می‌شود، فقط زمان آن مشخص نیست. فعلا مشخص نیست چه زمانی مشکلات و چالش‌ها رفع و این پلتفرم راه‌اندازی می‌شود.

سندباد خود را به عنوان رقیب جدی اسنپ و تپسی معرفی کرد. رقیبی که خدمات متفاوتی از آنچه این دو پلتفرم ارائه می‌دهند، عرضه خواهد کرد. اما گویی راه‌اندازی چنین اپلیکیشن جامع و کاملی با سد مشکلات مختلفی روبرو شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بهتر راننده ها رو خیلی پر رو میکرد

    • ناشناس

      به نظر شما رانندگان حق حیات و زندگی ندارند که اینطوری راحت آنها را قضاوت می کنید

    • ناشناس

      از مسافرهایی با مثل شما توقع بیش از این نیست انتظار دارید راننده چه کاری دیگه واستون انجام بده بعنوان مثال ۴ یا ۵ دقیقه زمان رسیدن به مسافره میرسی اولا راننده نباید تماس بگیره باید مسافر در مبدا حضور داشته باشه ولی تماس میگیری میگه چند دقیقه منتظر باشین وقتی مسافر میاد میگی اون ۴ دقیقه هیچ الان ۶ دقیقه س اینجام ی تایم ۵ دقیقه ای حتی کمتر از زمان اصلی فکر میکنه وظیفه رانندس منتظر باشه چنان بهش بر میخوره و فک میکنه پول اضافه داره میده

    • ع

      پر رو شدن مسافری با شخصیت شما چی معلومه تز اونایی هستین که از همه طلبکارین

    • محمد

      کسی که آیت حرفو میزنه یعنی از مشکلات خانوادگی رنج میبرد

    • ناشناس

      واقعا همینه….نمی‌دونم پس این گزینه های رسیدم به مبدا رو برا چی گذاشتن رو برنامه…اصن ینی چی که برا هر مسافر باید زنگ بزنی بگی من رسیدم تورو خدا بیا سوار ماشین من بشو…

    • ناشناس

      تو خوبی بافرهنگ

  • ناشناس

    حق راننده ها بیشتر از ایناست

  • ناشناس

    همه آنچه که در مورد سند باد گفته میشه درسته به غیر از اینکه این پلتفرم میخواد در آینده راه اندازی بشه فقط یک کلاهبرداری بود یک دو دو تا کنید متوجه میشید چند راننده به بیمه معرفی شدن و هزینه کردن حالا دست کی تو کار بوده خدا میدونه بنده به شخصه به دفتر مرکزی سند باد در تهران مراجعه کردم دریغ از جواب درست و قانع کننده راه کار کلاه برداری جدید پول‌های خرد از قشر بزرگی از جامعه امکان پیگرد و پیگیری هم نداره

  • ناشناس

    بنظرم من خوب بود چی میشد تپسی واسنپ هم رانندگانشو بیمه کنه

    • ناشناس

      چون راننده ها کارمند اسنپ و تپسی نیستنو قرارداد شغلی بین اونها و اسنپ و تپسی نیست بیمه تعلق نمیگیره

    • ناشناس

      چطور تو کشور های اونور آبی مثل اپلیکیشن اوبر رانندگان و ماشینشونو بیمه میکنند میدونید چرا چون جیب عواملین ما نه ندارن تمام

  • ناشناس

    ۰تپسی واسنپم باید رانندگان فعالشو بیمه کنه

    • ناشناس

      نمیکنه
      ناراحتی کار نکن

  • الی

    آقا جان وقطی به خاطر یه تشویقی ناچیز هر سرویسی قبول میکنید وضعییت همینه پس از راننده‌ای میخام اول از خودشون شروع کنن وچشم ندوزن به بقیه آقا کرایه پایین قبول نکنید جان مادرتون قبول نکنید همین

  • مهدی

    کلاهبرداری سندباد تابلو شد. یکی این وسط‌ها سودای اختلاس میلیاردی داشت.

  • ناشناس

    خ د ا ل ع ن ت کنه اسنپ و تپسی رو که راننده ها رو اینقدر خا و زلیل کرده روزی ده ساعت ماشین یکسره روشن :درآمد ۵۰۰ یعنی ته فقر و بدبختی . و. ل ع ن ت به اون مسافر هایی که کرایه نمیدن و یا توقف در مسیر دارن نمیزنن ویا درمبدا راننده رو منتظر نگه میدارن ویا تعدادشون زیاده بلخره این ظلم تمون میشه میخام ببینم اگه تاکسی بیسیم یا تاکسی متر دار هم بود این کارارو میکردن