کد مطلب: ۵۳۹۴۲۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

مهم برای فعالان بازار رمزارزها / پیش‌بینی لایت‌کوین ۵ هزار دلاری!

مهم برای فعالان بازار رمزارزها / پیش‌بینی لایت‌کوین ۵ هزار دلاری!

رشد باورنکردنی دوج‌کوین و بازدهی ۱۲ هزار درصدی این ارز نشان داد که معجزه‌هایی از این قبیل در بازار کریپتوکارنسی‌ها بعید نیست. 

به گزارش تجارت‌نیوز ، عملکرد ضعیف لایت‌کوین نگرانی‌های زیادی ایجاد کرده است هرچند این ارز توانسته در میان ۲۰ ارز برتر از نظر مارکت‌کپ باقی بماند.

لایت‌کوین امروز سقف تاریخی خود را شکست و به سمت بالا حرکت کرد. با این حال برخی تحلیلگران معتقدند، روزهای خوب لایت‌کوین به زودی از راه می‌رسد.
اتریوم از سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۰۵۰ درصد رشد کرده در محدوده ۴ هزار دلار معامله می‌شود و احتمالا لایت‌کوین هم در آینده از این ارز پیروی کند.
یک تحلیلگر (alanmasters) انتظار دارد قیمت لایت‌کوین در میان مدت به هزار و ۵۰۰ دلار برسد و اگر بتواند حرکت خود را حفظ کند تا پایان سال می‌تواند قیمت ۵ هزار دلار را هم ببیند.

Capture 13

این تحلیلگر در توئیتر خود نوشت: «اگر لایت‌کوین بخواهد بیت‌کوین و اترویم را دنبال کند احتمالا شروع به رشد خواهد کرد و بر اساس پیش‌بینی‌ها این ارز می‌تواند در میان‌مدت، اول به ۵۰۰ دلار، بعد به ۹۰۰ دلار و بعد از آن به هزار و ۴۵۰ دلار برسد اما برای رسیدن به هدف پنج هزار دلاری باید تا پایان سال ۲۰۲۱ صبر کرد.»

بروزرسانی لایت‌کوین

لایت‌کوین از سال ۲۰۱۹ بر روی بروزرسانی بستر معاملات خصوصی خود کار می‌کند و می‌خواهد یک چارچوب امنیتی منحصر به فرد را ایجاد کند.

دیوید بورکت‌، توسعه دهنده اصلی بستر خصوصی لایت‌کوین می‌گوید: پروژه بستر خصوصی در حال اتمام است اما ما در جال بررسی و رفع اشکالات این پروژه هستیم.

با این حال بورکت هنوز تاریخ مشخصی برای پایان پروژه لایت‌کوین عنوان نکرده است.
این خبر ترجمه‌ای از تحلیلهای خارجی و صرفا برای آشنایی بیشتر مخاطبان تجارت‌نیوز با بازار ارزهای دیجیتال است و تجارت‌نیوز توصیه‌ای برای خرید یا فروش آنها نمی‌کند.
منبع: Newsbtc.com
آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • بورس باز

    دوج تا۲۰۲۲احتمالا ۱۰۰برابر رشد کنه

  • ناشناس

    لایت کوین ارزی محدوده….
    شاید بعضی از ارز ها بعد ها با ریزش های سنگین روبرو بشن اما لایت کوین بعد ها به دلیل محدودیت 84 میلیونی میتونه جایگاهی مثل جایگاه فلز های گرانبهای امروزی داشته باشه…

  • ناشناس

    بورس باز تو ایرانی هااا خیال ورت نداره