کد مطلب: ۴۶۲۶۳۲

مدیرعامل جدید آپ پس از ۹ سال معرفی شد

مدیرعامل جدید آپ پس از ۹ سال معرفی شد

رئیس هیات‌مدیره آسان‌پرداخت اعلام کرد که مدیرعامل جدید آپ بعد از ۹ سال فعالیت معرفی شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرکت آسان‌پرداخت ظهر ۲۳ تیرماه ۹۹ نشستی خبری با حضور مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان‌پرداخت و با حضور جمعی از معاونان و خبرنگاران برگزار کرد.

مهدی شهیدی، رئیس هیات‌مدیره آسان‌پرداخت، در این نشست اعلام کرد: بعد از ۹ سال مدیرعامل آپ تغییر می‌کند و محمدرضا اسکندریون، معاون عملیات آپ، به‌عنوان مدیرعامل جدید آپ انتخاب شده است.

وی با اشاره به این موضوع که علت این تغییرات مربوط به عدم حضور فیزیکی منصوری، مدیرعامل فعلی این مجموعه بوده است، تاکید کرد: تغییرات مدیریتی هیچ تغییری در روند کاری و اداره شرکت ایجاد نمی‌کند و همانند گذشته به فعالیت شرکت ادامه خواهیم داد.

رئیس هیات‌مدیره آسان‌پرداخت درباره تحولات آپ در بورس اظهار کرد: احراز هویت غیرحضوری سجام به‌زودی توسط آپ ارائه می‌شود و تمام کاربران اپلیکیشن آپ از این سرویس بهره خواهند برد، ضمن اینکه امیدواریم بتوانیم از این سرویس علاوه بر بازار سرمایه در افتتاح حساب بانکی و سایر سرویس‌ها هم استفاده کنیم.

شهیدی با اشاره به فعالیت جدید آپ، از همکاری این شرکت با هلدینگ رسانه‌ای پارسینه خبر داد و اعلام کرد: به‌زودی گزینه «پارسی‌خبر» در اپلیکیشن آپ رونمایی خواهد شد.

منبع: روزنامه شرق

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین

    آپ بعضی منوهاش اضافیه