کد مطلب: ۵۳۳۹۵۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / اتریوم به ۳ هزار دلار می‌رسد؟

تحلیل تکنیکال یک رمزارز / اتریوم به ۳ هزار دلار می‌رسد؟

برای اتریوم حمایت ۲۴۰۰ دلار همچنان در روند صعودی مهم است، گذشتن از مقاومت ۲،۶۰۰ دلار هم می‌تواند اتریوم را در رسیدن به ۳ هزار دلار تقویت کند. نمودار مکدی چشم‌انداز صعودی این ارز را نشان می‌دهد و روند صعودی اتریوم سالم است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جریان ریزش رمزارزها در هفه اخیر، اتریوم هم تا محدوده ۲ هزار دلار ریزش کرد و در این محدوده حمایت شد.

روز دوشنبه روند صعودی اتریوم ادامه داشت و این ارز فاصله خود را تا محدوده ۲۵۰۰ دلار کاهش داد. تا احتمالا بعد از یک وقفه کوتاه در این کانال، روند صعودی خود را به سمت محدوده ۲۶۰۰ دلاری آغاز کند.

با این حال فشار فروش در حال آشکار شدن است چون مقاومت در برابر ۲۵۰۰ دلار هنوز شکسته نشده است. با این حال اتریوم در محدوده کانال ۲۵۰۰ دلاری در حال نوسان است.

اما شاخص مقاومت نسبی (RSI) نشان می‌دهد که اگر اتریوم مقاومت ۲۵۰۰ دلاری را از دست دهد روند نزولی می‌تواند قوی‌تر ظاهر شود و واگرایی نزولی در قیمت می‌تواند چشم‌انداز روند نزولی را تقویت کند.

ADA 2 7

همچنین با توجه به اندیکاتور مکدی روند ارز اتریوم صعودی است و اگر این روند حفظ شود و اتریوم بالاتر از کانال ۲۵۰۰ دلار تثبیت می‌شود و می‌توان چشم‌انداز ۳ هزار دلاری برایش متصور شد.

منبع: کوین‌گپ

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    شما ها خوبید…