کد مطلب: ۳۱۴۳۶۹

احتمال قطع اینترنت ایران بسیار ضعیف است

احتمال قطع اینترنت ایران بسیار ضعیف است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به خبر قطع اینترنت ایران در راستای تحریم‌های آمریکا در آبان ماه گفت: شبکه ملی اطلاعات آماده و پاسخگوی خدمات اساسی مردم است.

سردار غلامرضا جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر قطع اینترنت ایران در راستای تحریم‌های آمریکا در آبان ماه گفت: احتمال وقوع چنین کاری بسیار ضعیف است، اما تدابیری اندیشیده شده که فعالیت‌های ضروری کشور را حفظ خواهد کرد و شبکه ملی اطلاعات به‌اندازه‌ای آماده است که می‌تواند پاسخگوی خدمات اساسی مردم باشد.

به گزارش تجارت‌نیوز، وی با بیان اینکه سایبری‌تر بودن یک کشور موجب آسیب‌پذیری بیشتری در حوزه فناوری اطلاعات می‌شود ،افزود: از آنجایی‌که آمریکایی‌ها نسبت به ایرانی‌ها سایبری‌تر هستند و زیرساخت‌های بیشتری دارند بنابراین طبیعتا آسیب‌پذیرتر خواهند بود.

آمریکا اگر اینترنت را قطع کند ،دستش کوتاه می‌شود

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اعلام اینکه آمریکایی‌ها با قطع اینترنت در حقیقت دست خود را از تحولات داخل ایران قطع می‌کنند افزود:‌ با وجود همه این احتمالات و فرضیه‌ها سازمان پدافند غیرعامل کشور برای مقابله با استراتژی جدید دشمن در این زمینه تمهیداتی را در دستور کار دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.