کد مطلب: ۶۴۸۴۶۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

اختلال در سرویس کارت به کارت آپ و همراه بانک / پاسخ شرکت‌ها چیست؟

اختلال در سرویس کارت به کارت آپ و همراه بانک / پاسخ شرکت‌ها چیست؟

کاربران فضای مجازی چندی روز است که از بروز اختلال در گزینه کارت به کارت آپ خبر می‌دهند و می‌گویند در بسیاری از مواقع امکان انجام برخی تراکنش‌ها، به ویژه انتقال وجه را ندارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، چند روزی است که کاربران اپلیکیشن پرداخت آپ از بروز اختلال در گزینه کارت به کارت این اپلیکیشن خبر می‌دهند. کاربران ادعا می‌کنند که در اکثر مواقع، امکان انتقال وجه ندارند.

براساس گزارش‌ها، کاربران امکان کارت به کارت از مبدا بانک‌هایی مانند پاسارگاد، تجارت و آینده و همچنین انتقال وجه به مقصد این بانک‌ها را ندارند.

کاربران این اپلیکیشن می‌گویند که اپلیکیشن را حذف و دوباره روی گوشی خود نصب کردند، اما همچنان با مشکل روبه‌رو می‌شوند. دیگر کاربران نیز ادعا می‌کنند حتی دوباره اقدام ساختن حساب کاربری کردند، اما این اپلیکیشن باز هم قابل استفاده نیست.

آپ چه می‌گوید؟

روابط عمومی آپ اختلال بانک پاسارگاد در این اپلیکیشن را تاکید کرد و به تجارت‌نیوز می‌گوید: «پاسارگاد از سمت بانک همچنان مشکل وجود دارد. ولی به طور کلی و روی چند بانک اختلالی نیست.، کاربران به جز بانک پاسارگاد، می‌توانند از دیگر خدمات بانک‌ها در این اپلیکیشن استفاده کنند. اگر برای یک کاربر خاص تمامی خدمات خطا میدهد، می‌توان مشکل را از طریق اپلیکیشن آپ مورد بررسی قرار داد.

روابط عمومی آپ توضیح داد: Security Error خطایی است که از سمت بانک برای شاپرک و از سمت شاپرک برای ما ارسال می‌شود. این خطا یک خطای جدید نیز است.

روابط عمومی آپ این موضوع را از بانک پاسارگاد و شاپرک پیگیری کرد و گفت: از بانک‌ها خواستیم دلیل این خطا را توضیح دهند و اینکه کاربر چه اقدامی باید انجام دهد. ولی قطعا میتوانیم بگوییم که مشکل از اپلیکیشن آپ نیست. اگر مشکل از آپ باشد معمولا همه بانک‌ها با مشکل مواجه می‌شوند. اما زمانی که یکسری بانک خاص خطا دارند، مشکل سمت بانک‌ها است.

اختلال در همراه بانک

علاوه بر اینکه کاربران آپ با برخی مشکلات در این اپلیکیشن مواجه شدند، برخی از کاربران همراه کارت نیز از اختلال جزئی در اپلیکیشن همراه کارت خبر می‌دهند.

همراه کارت درباره اختلال به وجود آمده در این اپلیکیشن پاسخی به تجارت‌نیوز نداد. اما با توجه به اینکه این اپلکیشن متعلق به بانک آینده است و این بانک در اپلیکیشن آپ نیز دارای اختلال است. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این اختلال‌ها از سوی بانک آینده رخ داده باشد.

اپلیکیشن‌های پرداخت آپ و همراه کارت همچنان در برخی از مواقع دچار اختلال هستند. در صورت رفع این اختلال و دریافت اطلاعات جدید تجارت‌نیوز به کاربران اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.